• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Delgivning när kommer kfm på besök

Kronofogden

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
8 September 2014
Meddelanden
2 313
Mottagna reaktioner
1 811
Poäng
1 247
Jag ser framför mig hur de övriga 84 Abiskoinvånarna storögt tittar på när invånare 85 får finbesök av staten.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
1 277
Poäng
997
Har ett kvitto som inte är påskrivet sen den 12 februari, fortfarande inget hembesök

Ja de är riktigt sega med hembesök i dessa pandemitider. Tar 3-4 månader innan kfm hör av sig. Så ta det lugnt :)
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 826
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087
Jag ser framför mig hur de övriga 84 Abiskoinvånarna storögt tittar på när invånare 85 får finbesök av staten.

Utan att veta gissar jag att det kanske inte ens behövs besökas. Statistiskt är någonstans 2-5 av de hos kfm, inte ens säkert att det finns nya ärenden på någon av dom och de flesta skickar in sitt själv. Men visst är det fint att staten om det behövs åker 100 mil för att lämna papper.
 

Preben

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
23 Juli 2019
Meddelanden
1 510
Mottagna reaktioner
679
Poäng
667
Ringde in igår och bekräftade samtliga delgivningskvitton. Tanten i luren hos kfm blev enormt chockad när jag önskade henne trevlig helg.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp