Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Delgivning

Hej!
Jag fick mejl från KFM angående delgivning, ska man bekräfta att jag har tagit emot handlingarna?

Det beror på om du kan betala inom 10 dagar fr att du signerat delgivningen eller inte. Kan du inte betala inom 10 dagar men kan betala typ inom 3-4 veckor så kan du ignorera första brevet och vänta på påminnelsen om du vill undvika anmärkning.

Det beror på om du kan betala inom 10 dagar fr att du signerat delgivningen eller inte. Kan du inte betala inom 10 dagar men kan betala typ inom 3-4 veckor så kan du ignorera första brevet och vänta på påminnelsen om du vill undvika anmärkning.
Vinner man tid då ? Kommer det en påminnelse ? Så kan man väl göra för att fördröja även löneutmätning eller ?

Jag ska inte betala någonting, det blir utmätning. Men ville bara veta om man ska svara eller inte

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp