• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Den för short hair misstänker jag
Stämmer finns på Arken Zoo köpte min där!! Lycka till med håren det hjälper faktiskt den tar mer på djupet! Va lite försiktig bara den river bra så det inte blir för hårt på hunden!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lynx83

V.I.P
Poäng: 607
Blev medlem
5 November 2018
Meddelanden
590
Mottagna reaktioner
615
Poäng
607
Visste inte ens att Mopsar fäller, men det är klart att de gör. För alla djur med päls fäller väl eller annat sätt? Får skylla på att jag bara hunnit med en kopp kaffe i dag :D
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Visste inte ens att Mopsar fäller, men det är klart att de gör. För alla djur med päls fäller väl eller annat sätt? Får skylla på att jag bara hunnit med en kopp kaffe i dag :D
Dom fäller jättemycket vissa perioder! Man har hår överallt tyvärr! Just nu är det lugnt med min mopsis!
En underbar hund i övrigt en riktig sällskapshund snälla o lätta att hantera
 

Tessanki

V.I.P
Poäng: 737
Blev medlem
26 Augusti 2017
Meddelanden
805
Mottagna reaktioner
936
Poäng
737
Har flera hundar och det bästa är väl att man får duscha hunden ofta.Och vi får leva med att det är en hel del hundhår när dom fäller.Dusch och dammsugning ofta;)
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Har flera hundar och det bästa är väl att man får duscha hunden ofta.Och vi får leva med att det är en hel del hundhår när dom fäller.Dusch och dammsugning ofta;)
Ja det blir ju det! Men det är det värt ❤️
 

Mitch

Viktig medlem
Poäng: 277
Blev medlem
16 Februari 2019
Meddelanden
98
Mottagna reaktioner
111
Poäng
277
Jag hade två grandisar och förutom att man var tvungen att dammsuga varje dag och hålla kläder undanstoppade i garderober (även utomhuskläder) så fick man ju hårstrån som gick in i foten jämt och ständigt, som små osynliga stickor :/
 

Tessanki

V.I.P
Poäng: 737
Blev medlem
26 Augusti 2017
Meddelanden
805
Mottagna reaktioner
936
Poäng
737
Va kan man säga vi ÄLSKAR våran hundar.
Päls och hundhår i all ära.Men en av våran hundar luktar" APA "i munnen.Tandborstning i all ära ,han vill bara äta upp tandborsten.Han ser fin ut i munnen och tänderna.Så det måste vara något annat.Men han stinker i munnen och vi vill bara fösa undan han, men smälter vid hans sökande valnöts bruna ögon.Vad göra " äro våran bebes".:(:).
 

Lize

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 557
En av våra mest kunniga
Blev medlem
30 Januari 2013
Meddelanden
3 101
Mottagna reaktioner
2 472
Poäng
1 557
Va kan man säga vi ÄLSKAR våran hundar.
Päls och hundhår i all ära.Men en av våran hundar luktar" APA "i munnen.Tandborstning i all ära ,han vill bara äta upp tandborsten.Han ser fin ut i munnen och tänderna.Så det måste vara något annat.Men han stinker i munnen och vi vill bara fösa undan han, men smälter vid hans sökande valnöts bruna ögon.Vad göra " äro våran bebes".:(:).
Behöver förmodligen ta bort tandsten. Gjorde underverk på min katt jag hade :)
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Lönen kom, lönen gick :D ett under att man klarar sig mentalt. Vissa dagar sörjer jag, vissa dagar har jag gett upp (dvs öppnar ej post etc) och vissa dagar tänker jag att jag överlevt värre saker så this shall pass too. Inte alls ”schizofrent” och tar absolut all energi att ha dessa humörväxlingar :D
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 516
Mottagna reaktioner
6 117
Poäng
4 147
Lönen kom, lönen gick :D ett under att man klarar sig mentalt. Vissa dagar sörjer jag, vissa dagar har jag gett upp (dvs öppnar ej post etc) och vissa dagar tänker jag att jag överlevt värre saker så this shall pass too. Inte alls ”schizofrent” och tar absolut all energi att ha dessa humörväxlingar :D
Mina räkningar svävar iväg i natt. Blir bara 4300 kr kvar denna månaden men det är mycket bättre än innan när det var ständigt minus.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp