- Meddelanden
- 2 762
- Mottagna reaktioner
- 1 794
- Poäng
- 1 277
Ja det är nya strategin för att få hit lite flyktingarGissar att samtliga stannar kvar här efter behandlingen![]()

Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Ja det är nya strategin för att få hit lite flyktingarGissar att samtliga stannar kvar här efter behandlingen![]()

Inte jag men en väninna och hennes man gjorde det, bägge fick problem, väninnan tarmvred och blodsocker som inte går att kontrollera. Hennes man fick alla möjliga biverkningar som blodsocker, lunginflammation, hjärtinfarkt, proppar. Han gick väldigt snabbt ner i vikt vilket var en påfrestning på kroppen, tyvärr så gick han bort.Är det någon här på forumet som gjort en såkallad gastric bypass?
Jag har INTE några planer på att göra detÄr inte så överviktig och har inte pengarna heller.
Men jag är lite nyfiken på en sak och vill inte fråga polaren som har gjort det för han försöker övertyga oss alla att han har tränat sig smal![]()
vänja sig eller värja sig, ja det är frågan. sen finns ju Guds Ord också, svärdet. i Jesus Namn.
iaf, av en tillfällighet så hade jag en somalie på besök för något år sedan i lyan där jag övernattar. han hade förtäljt om sina planer i landet att (fortsätta) våldta småflickor samt utnyttja dem för att kränga knark. och det var som om jag såg, i mörkret, att han gjorde det där "halsskärartecknet" emot mig, och JESUS KRISTUS vad förbannad jag blev. jag ställde mig upp, tog tag i 1000W olje-elementet och lyfte det upp och slängde rakt ner. säkert likt Moses. och jag skrek och skrek. men tack till HERREN så rörde jag inte ett endaste hår på somaliens huvud, mig veterligen.
sen lär det finnas olika nivåer i helvetet.
men visst är det en aning märkligt att det är bara att kasta om en bokstav så förvandlas ordet MÖDRASKAP finner ordet mördarskap?
ELLER mödrar(na) TILL mördar(na)??
Och sen vaknade du? Eller sitter psykosen i fortfarande?
Inte jag men en väninna och hennes man gjorde det, bägge fick problem, väninnan tarmvred och blodsocker som inte går att kontrollera. Hennes man fick alla möjliga biverkningar som blodsocker, lunginflammation, hjärtinfarkt, proppar. Han gick väldigt snabbt ner i vikt vilket var en påfrestning på kroppen, tyvärr så gick han bort.
Japp, jag skulle nog inte göra den om jag inte hade någon livshotande sjukdom p g a fetma. Det finns exempelvis Gastric balloon som inte är ett kirurgiskt ingrepp och som jag förstår det så kan man plocka bort den om det inte blir som man tänkt sej.Herregud. Låter ju livsfarligt.
Inte jag men en väninna och hennes man gjorde det, bägge fick problem, väninnan tarmvred och blodsocker som inte går att kontrollera. Hennes man fick alla möjliga biverkningar som blodsocker, lunginflammation, hjärtinfarkt, proppar. Han gick väldigt snabbt ner i vikt vilket var en påfrestning på kroppen, tyvärr så gick han bort.
Har inte koll på det specifika fallet, men jag vet att operationen kan förstärka psykisk ohälsa och öka risken för alkohol- och drogmissbruk. Sviktande blodsocker är heller inte att leka med, skapar mycket aggressionsproblem. Har man hela kombon så kan det nog uppstå livsfarliga situationer.Var det inte en sån grej som låg i bakgrunden som sedan ledde till annat och i slutändan fick en pappa att slänga sin några månader gamla dotter ner i en kraftverksdamm uppe i norr någonstans, för något år sedan.
Var det inte en sån grej som låg i bakgrunden som sedan ledde till annat och i slutändan fick en pappa att slänga sin några månader gamla dotter ner i en kraftverksdamm uppe i norr någonstans, för något år sedan.
Har inte koll på det specifika fallet, men jag vet att operationen kan förstärka psykisk ohälsa och öka risken för alkohol- och drogmissbruk. Sviktande blodsocker är heller inte att leka med, skapar mycket aggressionsproblem. Har man hela kombon så kan det nog uppstå livsfarliga situationer.
Så var detHelt fruktansvärt fall.
Kraftverksdamm i Jämtland i 2016.
Hur menar du nu? Vems/vilkas strategi skulle det var?Ja det är nya strategin för att få hit lite flyktingar![]()
Ironi Myra…. Ironi…..Hur menar du nu? Vems/vilkas strategi skulle det var?
Det är inte alls ovanligt att länder i väst hjälper andra länder med sjukvård och annat när det behövs. Under värsta Ebola-tiden åkte svenska läkare och annan sjukvårdspersonal frivilligt till Afrika för att hjälpa till.
Skulle svenska iva avdelningar ha fullt så kan Sverige få hjälp av andra länder, om det behövs.
Jag förstod mkt väl att du "drev" men tänkte att det väl fanns ngn tanke bakom.Ironi Myra…. Ironi…..
Spännande att se Zlatan ikväll som går direkt in i startelvan..
Han imponerade ju inte direkt senast.
Rätt tråkigt att ha honom faktiskt. Laget jobbar bättre utan honom på plan.
I arbetslöshetsligan ligger vi väl skapligt till, lite till så går vi om Grekland och vad nu det andra var, Italien eller SpanienVad håller sverige på med
Herregud vad vi inte kommer knipa första platsen i gruppen nu
Jag tror att det idag är mer förfinat och att biverkningar inte längre är lika vanliga.Inte jag men en väninna och hennes man gjorde det, bägge fick problem, väninnan tarmvred och blodsocker som inte går att kontrollera. Hennes man fick alla möjliga biverkningar som blodsocker, lunginflammation, hjärtinfarkt, proppar. Han gick väldigt snabbt ner i vikt vilket var en påfrestning på kroppen, tyvärr så gick han bort.
Så här går det när Zlatan är med i truppen.
Isak har flera lägen där han kan gå själv men väljer att passa näzan i stället.
Missriktad respekt.
I arbetslöshetsligan ligger vi väl skapligt till, lite till så går vi om Grekland och vad nu det andra var, Italien eller Spanien
Skapligt dåligt till?
Eftersom vi har så många program som döljer arbetslösheten
Fan har du varit ute ätit flugsvamp?vänja sig eller värja sig, ja det är frågan. sen finns ju Guds Ord också, svärdet. i Jesus Namn.
iaf, av en tillfällighet så hade jag en somalie på besök för något år sedan i lyan där jag övernattar. han hade förtäljt om sina planer i landet att (fortsätta) våldta småflickor samt utnyttja dem för att kränga knark. och det var som om jag såg, i mörkret, att han gjorde det där "halsskärartecknet" emot mig, och JESUS KRISTUS vad förbannad jag blev. jag ställde mig upp, tog tag i 1000W olje-elementet och lyfte det upp och slängde rakt ner. säkert likt Moses. och jag skrek och skrek. men tack till HERREN så rörde jag inte ett endaste hår på somaliens huvud, mig veterligen.
sen lär det finnas olika nivåer i helvetet.
men visst är det en aning märkligt att det är bara att kasta om en bokstav så förvandlas ordet MÖDRASKAP finner ordet mördarskap?
ELLER mödrar(na) TILL mördar(na)??

Ja det är extremt lite som krävs för att man inte ska räknas som arbetslös bara för att regeringen ska kunna säga att dom löst arbetslösheten!Jag jobbar ju ofta kvällar. Sent, av diverse anledningar kan jag då och ut och handla och dylikt i vissa områden i Malmö. Mitt på dagen eftersom jag jobbar senare, alltså det är SMOCKAT med folk, mitt på dagen en måndag klockan 12-13. Främst kvinnor. Det står att 15% i Malmö saknar jobb men tror fan ta mig det är dubbel t upp.
![]()
Peter dog i konserthuset – kollegor startar insamling
Det har gått en dryg vecka sedan det ofattbara hände. Ambulanssjukvårdaren Peter skulle gå på en konsert med sin hustru. Men i foajén på Uppsala konsert och kongress störtade en äldre man från sjunde våningen. Kroppen träffade Peter, som omkom. Nu hedras han av sina kollegor som startat en...www.aftonbladet.se
Min mardröm är att bli träffad av en störtande människa. Det hände även en kille utanför Eiffeltornet för länge sen. Då var det en man som försökte ta livet av sig, men landade på en människa på marken och klarade sig. Dock så dog "krockkudden".
?Sover Dolly Parton på rygg?Då var det fredag! @Kronofogden blir det en kall ikväll?