• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 366
Mottagna reaktioner
6 865
Poäng
4 477
Det är min enda lediga dag imorgon så jag ska till vårdcentralen och kolla eventuell graviditet och även min skada. Jag drar mig för att gå till läkaren men kan inte skjuta på det för mycket. Allt blir nog bra till slut vill jag tro <3
Det kommer att bli bra!! Ibland är vägen lite krokigare än vad man hade önskat men det varar inte i evighet.
Trist med körkortet som du hade sett fram emot men det kan bli av längre fram. Ta hand om dig!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mjau 74

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
Blev medlem
4 December 2013
Meddelanden
2 667
Mottagna reaktioner
1 695
Poäng
1 177
Herregud dags och rensa bland folket här...
 

Kronofogden

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
8 September 2014
Meddelanden
2 279
Mottagna reaktioner
1 779
Poäng
1 247
Det där lär bli ett berömt sista ord, ungefär som "Vad händer om jag trycker på den här knappen?"
 

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 209
Mottagna reaktioner
1 078
Poäng
897
Jag rekommenderar att du tar upp det under dina samtal, oavsett om de är individuella eller inte så är det viktigt att du lyfter upp det eftersom det är en rätt så stor problem för er. Kan inte se ngn nackdel med att du gör det.

Pratade med 2 kompisar. Dom hade aldrig gått med på vad jag gör. Dom själva betalade bara lite extra pga det.

Dom sa dom att dom hade försökt fokusera på sina egna skulder än att hjälpa en rik sambo att bli rikare. Att båda tjänar på det i längden. Hon har inkomstbortfall pga bebis och självklart ska hon inte bli lidande. Men hon ska absolut inte ha många 1000 lappar fler än mig. Isåfall får man dela det så exakt båda har samma summa att röra sig med efter allt är betalt. Så sa dom!
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 366
Mottagna reaktioner
6 865
Poäng
4 477
Pratade med 2 kompisar. Dom hade aldrig gått med på vad jag gör. Dom själva betalade bara lite extra pga det.

Dom sa dom att dom hade försökt fokusera på sina egna skulder än att hjälpa en rik sambo att bli rikare. Att båda tjänar på det i längden. Hon har inkomstbortfall pga bebis och självklart ska hon inte bli lidande. Men hon ska absolut inte ha många 1000 lappar fler än mig. Isåfall får man dela det så exakt båda har samma summa att röra sig med efter allt är betalt. Så sa dom!
Lyssna på kompisarna.
 

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 277
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
2 822
Mottagna reaktioner
1 836
Poäng
1 277
Pratade med 2 kompisar. Dom hade aldrig gått med på vad jag gör. Dom själva betalade bara lite extra pga det.

Dom sa dom att dom hade försökt fokusera på sina egna skulder än att hjälpa en rik sambo att bli rikare. Att båda tjänar på det i längden. Hon har inkomstbortfall pga bebis och självklart ska hon inte bli lidande. Men hon ska absolut inte ha många 1000 lappar fler än mig. Isåfall får man dela det så exakt båda har samma summa att röra sig med efter allt är betalt. Så sa dom!
Har du koll på att inte hon dras med en massa skulder eller något annat som kostar pengar som hon vill dölja för dig?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp