• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 310
Poäng
8 917
Man kan inte resa ordentligt, ingen publik, inga konserter, folk dör lite här och var, all rapportering handlar om det. Man är verkligen less på det nu. Vaccin känns inte som någon tröst heller då man minns hur uselt det gick till med svininfluensa-vaccinet.
 

Sillen

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
27 Januari 2019
Meddelanden
165
Mottagna reaktioner
48
Poäng
157
Men verkar ändå som det avtagit lite! Man vet ju aldrig, men man får väl vara försiktig ändå.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 077
Mottagna reaktioner
6 658
Poäng
4 477
Skönt .Jag har också 6000 kvar hos Ferratum när hade fått lön hade betalat nästan 18636 nu ser jag hur min ränta går varje dag 6 kronor inte mycket men ändå .. och hade spärrat mig att kan inte ta ut pengar .
Har bara 1000 kr beviljad kredit hos Ferratum, de har aldrig erbjudit mig höjning.
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 250
Mottagna reaktioner
851
Poäng
717
Känns som att Corona har börjat lagt sig lite i min stad iallafall, krogarna är fullsatta på helgerna och även min resturang och andra resturanger har kommit tillbaka till 80-90% av ursprungliga dagskassan senaste två veckorna. Dock jobbigt att behöva hålla inne nysningar mer än vanligt och att behöva gnugga händerna med handsprit i ansiktet på kunderna bara för att någon jävel inte ska rapportera till Coronasnuten.
 

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
1 272
Poäng
997
Känns som att Corona har börjat lagt sig lite i min stad iallafall, krogarna är fullsatta på helgerna och även min resturang och andra resturanger har kommit tillbaka till 80-90% av ursprungliga dagskassan senaste två veckorna. Dock jobbigt att behöva hålla inne nysningar mer än vanligt och att behöva gnugga händerna med handsprit i ansiktet på kunderna bara för att någon jävel inte ska rapportera till Coronasnuten.

Det värsta är nog inte att någon rapporterar... det värsta är nog att någon blir smittad, smittar andra och någon dör.
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 250
Mottagna reaktioner
851
Poäng
717
Det värsta är nog inte att någon rapporterar... det värsta är nog att någon blir smittad, smittar andra och någon dör.

Givetvis, vi har extremt höga hygienkrav för en god anledning. Det jag menar är att detta måste förtydligas inför kunderna enligt vår styrelse (jag är ansvarig på en franchise av en stor kedja och vi måste följa de "övre" så att säga) och att det är skrattretande av det skäl att man ska göra detta så tydligt som möjligt framför kunderna så att de ser vilket får det hela att likna skådespelare trots att det inte är så. Jag är också en sån person som nyser nästan varje dag, trots att jag inte är sjuk eller har allergier. Fortsätter jag hålla inne nysningar spräcker jag nog ett blodkärl snart. Inte som att jag skulle nysa framför kunderna i vanliga fall men att ens gå ut i bakrummet och nysa gör en nervös om någon skulle höra.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp