• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 827
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087
Tack för svaret @Lasseman.
En annan fråga, vad gäller sedan om i framtiden KF bestämmer sig för att göra hembesök och utmätta tillgångar. Hur ska man bevisa vilka saker som är vems? Måste sambon visa kvitto på allt som hens ?
Jag vill verkligen inte hamna i en pinsam situation där mina skulder ska drabba någon annan som har tillit på mig.
Bedöms ni vara sambo så anses allt vara ditt om inte det motbevisas. Kvitton innehåller ju sällan namn...
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 835
Mottagna reaktioner
7 211
Poäng
4 807
Holland inför stränga restriktioner fr o m idag och 3 veckor framåt pga ökad smittspridning. I stort sett har alla Europeiska länder ökad smittspridning.

Det ser inte bra ut det här!
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 827
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087
Nej det lär väl bli lås och bom innan jul igen
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 361
Mottagna reaktioner
799
Poäng
677
Allt pekar på att de är mestadels antivaccare som insjuknar eller är spridare om jag förstått det hela rätt.

Kanske dax för lite kolonier dit de kan åka och vara vaccinfria... (tog i lite nu men blir rätt irriterad över det här (självklart om man inte får eller kan ta är det undantag.))
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 827
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087
Eller hur? Stor risk för det, tyvärr. Dock har aldrig Sverige haft en sån lock down som vi sett i många andra länder.

Man får väl lyssna på tegnell och räkna med att det bli tvärtom mot vad han säger
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 827
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087
Allt pekar på att de är mestadels antivaccare som insjuknar eller är spridare om jag förstått det hela rätt.

Kanske dax för lite kolonier dit de kan åka och vara vaccinfria... (tog i lite nu men blir rätt irriterad över det här (självklart om man inte får eller kan ta är det undantag.))
Kan komma på någon stad som kan upplåtas till det
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 835
Mottagna reaktioner
7 211
Poäng
4 807
Allt pekar på att de är mestadels antivaccare som insjuknar eller är spridare om jag förstått det hela rätt.

Kanske dax för lite kolonier dit de kan åka och vara vaccinfria... (tog i lite nu men blir rätt irriterad över det här (självklart om man inte får eller kan ta är det undantag.))
Sprids mkt bland barn också och de är fortf ovaccinerade. Men när det kommer till vuxna som är fullproppade med konspirationsteorier så håller jag med dig.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp