- Meddelanden
- 3 136
- Mottagna reaktioner
- 2 581
- Poäng
- 1 707
Stort grattis till er bägge!Terry_ har blivit far till en frisk liten tös!
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Stort grattis till er bägge!Terry_ har blivit far till en frisk liten tös!
Terry_ har blivit far till en frisk liten tös!

Terry_ har blivit far till en frisk liten tös!
Det bästa i livet har du precis varit med om!Grattis!Terry_ har blivit far till en frisk liten tös!
GrattisTerry_ har blivit far till en frisk liten tös!

Stort tack till er alla igen. Man är duktigt paranoid. Kollar hela tiden andningen på babyn och annat. Nästan på samma nivå som när man är manisk kring sitt uc-betyg![]()

Stort Grattis ❤️Terry_ har blivit far till en frisk liten tös!
Jag såg de lilla livet på Instagram - ett underbart, vackert litet knyte...ett verk av TVÅ !
Ikväll skålar jag på PADDYS... för Er, för oss...för alla oss som kämpar & som kavlar upp ärmarna och aldrig ger upp...
Cheers !!!![]()

Jag såg de lilla livet på Instagram - ett underbart, vackert litet knyte...ett verk av TVÅ !
Ikväll skålar jag på PADDYS... för Er, för oss...för alla oss som kämpar & som kavlar upp ärmarna och aldrig ger upp...
Cheers !!!![]()

Har för första gången på evigheter en eftermiddag helt och hållet för mig själv. Tänkte försöka komma igång och påbörja någon tv-serie, någon som har förslag på något som är värt att kolla? Gärna något lättsamt![]()
Har Du Netflix?

Japp, eller rättare sagt mannen har. Själv har jag typ inte varit inloggad sedan i höstas![]()

Wonderlust, sexhumor.Har för första gången på evigheter en eftermiddag helt och hållet för mig själv. Tänkte försöka komma igång och påbörja någon tv-serie, någon som har förslag på något som är värt att kolla? Gärna något lättsamt![]()
Där finns ju hur många bra serier som helst.... Bara att välja & vraka... Själv går jag ju igång på allt som har med autentiska mord dokumentärer att göra...![]()

Wonderlust, sexhumor.
The Fall, thriller, mord.
Marcella
Narcos.

Sant. Mest jag som har beslutsångest över vad man ska välja... Har exempelvis fortfarande inte kommit över slutet på Breaking bad för några år sedan. Står och väger mellan att börja kolla på Derry girls eller Glow... Fast kansk skiter i det och kollar igenom någon gammal b-skräckis i stil med Evil dead istället för att vila huvudet. Någon speciell typ av dokumentärer du föredrar av den stilen? Mord i allmänhet eller seriemördare? Vilket lät som en jäkligt skum fråga såhär i efterhand![]()

Sant. Mest jag som har beslutsångest över vad man ska välja... Har exempelvis fortfarande inte kommit över slutet på Breaking bad för några år sedan. Står och väger mellan att börja kolla på Derry girls eller Glow... Fast kansk skiter i det och kollar igenom någon gammal b-skräckis i stil med Evil dead istället för att vila huvudet. Någon speciell typ av dokumentärer du föredrar av den stilen? Mord i allmänhet eller seriemördare? Vilket lät som en jäkligt skum fråga såhär i efterhand![]()

Härliga lördag....juuuuu !!!
Eller Du...skit i kolla film nu på eftermiddagen. Bege Dig ut - insup solen... Det är ju AMAZING väder över vår stad idag...
Själv sitter jag enkom inne pga att jag måste jobba ikapp lite, men ska snart stänga ner och bege mig ut i Västra Hamnen för en fika med vänner...Härliga lördag....juuuuu !!!
Ps. Jag går igång på ALLA som har med mord att göra... speciellt seriemördare![]()
Tack, ska kika närmare på de serierna![]()

Haha, jag med. Börjar undra vadan denna dragning. Kollade den om Ted Bundy senast.

Eller hur...lite psycho varning över oss, eller?!
Kollade oxå in Ted Bundy dokumentären för ett par veckor sedan... Har sett flera filmer om honom tidigare. Denna var såååå där bra...Eller Du...skit i kolla film nu på eftermiddagen. Bege Dig ut - insup solen... Det är ju AMAZING väder över vår stad idag...
Själv sitter jag enkom inne pga att jag måste jobba ikapp lite, men ska snart stänga ner och bege mig ut i Västra Hamnen för en fika med vänner...Härliga lördag....juuuuu !!!
Ps. Jag går igång på ALLA som har med mord att göra... speciellt seriemördare![]()
Njut av solen och fikan 
Härligt med sol, men slår inte möjligheten att kunna ha tv-dosan för sig själv en stund eller att pissa ifred när man uppsöker badrummet, utan att en treåring står och bankar på dörrenNjut av solen och fikan
![]()
Been there - done that - NOT JEALOUS at ALLLLLLL 
Eller hur...lite psycho varning över oss, eller?!
Kollade oxå in Ted Bundy dokumentären för ett par veckor sedan... Har sett flera filmer om honom tidigare. Denna var såååå där bra...
Om Du hittar film om Jeffrey Dahmer, så kolla det... Han var VERKLIGEN en av de stördaste av de absolut STÖRDASTE !!!

I hear yaaa.... I feel yaa...Been there - done that - NOT JEALOUS at ALLLLLLL
![]()

På tal om seriemördare, kan jag tipsa om filmen The Gray Man om Albert Fish, om ni inte redan har sett den.
Finns den på Netflix?

Jag hatar också Melodifestivalen Kimsan haha.
Men du, hur var Sherlocked?
annars e man rökt... 
De va SVÅRT...men hur kul som helst... VÄL värt ett besök...men man bör/måste va i ett team med BRAINS...annars e man rökt...
Nu Paddys...igen... litta mer soft...![]()

Vilken jävla helg du slår på, Sherlocked,Paddys,Melodifestivalen,Paddys. Din jäkla livsnjutare![]()
![]()