Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Inte så långt från Drottningtorget/Slussen. Lugnt ställe om man bortser från fulla människor som pissar utanför soprummen på helgnätterna och helikoptrarna som kör då och då :)

Den gatan. Från Caroli om, du tänker dig och sen ner till typ Värnhemstorget/Entre är en av mina två favoritgator i Malmö. Massa mysiga restauranger, barer, pizzerior och bra priser med!

Snart litta påsk ledigt mina vänner & de kommer sannerligen inte en dag för tidigt... :)
Ska Ni hitta på nått ”kuligt”?
Här blir de litta påskmiddagar med nära & kära och lite konstrunda ut på Österlen... :) Inte för att ja direkt går igång på konst, men ja älskar Österlen & tant Kimsan går igång på alla caféer där runtomkring... :)

Jo just det... en annan sak oxå för Er som inte tror att de går att hitta nån gubbe/gumma pga att man e skuldsatt - FEL !
Jag har sedan en tid dejtat en man som är fullt medveten om mitt CASE & de går alldeles lysande !! :)
P A S S I O N yaa know !! :)

GLAD PÅSK ❤️

Snart litta påsk ledigt mina vänner & de kommer sannerligen inte en dag för tidigt... :)
Här blir de litta påskmiddagar med nära & kära och lite konstrunda ut på Österlen... :) Inte för att ja direkt går igång på konst, men ja älskar Österlen & tant Kimsan går igång på alla caféer där runtomkring... :)

Jo just det... en annan sak oxå för Er som inte tror att de går att hitta nån gubbe/gumma pga att man e skuldsatt - FEL !
Jag har sedan en tid dejtat en man som är fullt medveten om mitt CASE & de går alldeles lysande !! :)

GLAD PÅSK ❤️
Ja vad var det jag sa @Kimsan72 :) det mesta lossnar när "man lagt korten på bordet" både för sej själv och för omgivningen, man börjar sakteliga likna sej själv igen och därmed blir man mer attraktiv i andra människors ögon, än den vandrande ångestpinne som man var när man försökte pussla ihop allt och vara inne i lånekarusellen och knappt sov en blund om natten...

Själv ska jag bara njuta av ledigheten tillsammans med min sambo. En låda vin från Frankrike kom igår och lite god mat ska inhandlas. Sedan blir det nog några långpromenader med lite "vätskekontroll" runt om i stan, det ska ju bli riktigt härligt väder :)

GLAD PÅSK!!!!

Hade inte fungerat i Malmö då man spränger balkonger till höger och vänster. Jag är inte ironisk. https://www.expressen.se/kvallsposten/larm-om-explosion-i-malmo-4/
Usch så hemskt! Våld börjar bli vardagsmat så har det aldrig varit för flera år sedan. Då reagerade man på skjutningar mm nu börjar man bli van läser dagligen om våld o annat skit.
Undrar när regeringen ska börja ta tag i detta?
Nej det är viktigare med extra vecka till barnfamiljer o miljöcyklar mm än att ta tag i Sveriges problem. Vi är ett skräckexempel för andra nordiska länder.
Såg på nyheterna för några dagar sedan.

GLAD PÅSK ❤️
Glad Påsk❤️❤️

Ja vad var det jag sa @Kimsan72 :) det mesta lossnar när "man lagt korten på bordet" både för sej själv och för omgivningen, man börjar sakteliga likna sej själv igen och därmed blir man mer attraktiv i andra människors ögon, än den vandrande ångestpinne som man var när man försökte pussla ihop allt och vara inne i lånekarusellen och knappt sov en blund om natten...

Själv ska jag bara njuta av ledigheten tillsammans med min sambo. En låda vin från Frankrike kom igår och lite god mat ska inhandlas. Sedan blir det nog några långpromenader med lite "vätskekontroll" runt om i stan, det ska ju bli riktigt härligt väder :)
Glad Påsk
GLAD PÅSK!!!!

GLAD PÅSK!!!!
Glad Påsk❤️❤️

GLAD PÅSK ERA SÖTA BANDITER <3

GLAD PÅSK ❤️
Så härligt!

GLAD PÅSK ❤️

Låter som en härlig påsk och Österlen är aldrig fel (ja inte passion heller så klart). Fik kan man aldrig få för många av, om jag inte minns helt fel så är det väl åt Kivik/Stenshuvud hållet som Kaffestugan Annorlunda ligger? Visserligen inte varit där på några år men hade vad jag kommer i håg en helt ok kakbuffé i mysig miljö :)

Glad påsk till er fina! För mig blir det en lugn påsk för att samla kraft. Det är lite eländigt nu men men bara att kämpa på.

Det är i motvind drakar lyfter även om det ständigt känns som att pissa i motvind. Hur man än gör så landar det på en själv.
Man slängs konstant mellan hopp och framförallt förtvivlan....
Men om du tittar riktigt noga ser du nog den lilla ljusglimten längst bort.
<3

Det är i motvind drakar lyfter även om det ständigt känns som att pissa i motvind. Hur man än gör så landar det på en själv.
Man slängs konstant mellan hopp och framförallt förtvivlan....
Men om du tittar riktigt noga ser du nog den lilla ljusglimten längst bort.
<3

Du har så rätt! Vissa dagar står jag bara för långt ut på tågperrongen och tänker dumma tankar. Min ekonomi definierar inte mig som person men den tar sakta kål på sega mig.

Hur går det för dig? Hoppas du får njuta av din nya roll i livet ❤️

Det är väl lite sista spurten nu. Jag kommer (förhoppningsvis, man vet aldrig) bli av med mina privata skulder till privata individer, jag kommer bli av med i princip alla smålån och krediter och jag kommer att ha varit spelfri nästan 1.5 år.

Men sen kommer man sitta med 2-3 miljoner i blanco eller något. Det gör mig väldigt ledsen emellanåt..

Det är väl lite sista spurten nu. Jag kommer (förhoppningsvis, man vet aldrig) bli av med mina privata skulder till privata individer, jag kommer bli av med i princip alla smålån och krediter och jag kommer att ha varit spelfri nästan 1.5 år.

Men sen kommer man sitta med 2-3 miljoner i blanco eller något. Det gör mig väldigt ledsen emellanåt..

Grattis till det! Och en sak i taget. Förstår frustrationen över blanco men då slipper du stressen åtminstone och det är mycket värt.

Terry, kan du inte släppa dina skulder när de ” privata ” är betalda för att längre fram söka om en skuldsanering ?
Du ska ju njuta av din bebis och inte behöva stressa och fokusera på ekonomin/skulder hela tiden.

Terry, kan du inte släppa dina skulder när de ” privata ” är betalda för att längre fram söka om en skuldsanering ?
Du ska ju njuta av din bebis och inte behöva stressa och fokusera på ekonomin/skulder hela tiden.

Jag har haft dom tankarna, det har jag. Men jag kan inte riktigt bestämma mig. Jag ska fundera över det tänkte jag när jag har löst privata aktörerna.
Jag är rädd att svaret kan bli att blancolånet tagit för nyligen.

Jag har haft dom tankarna, det har jag. Men jag kan inte riktigt bestämma mig. Jag ska fundera över det tänkte jag när jag har löst privata aktörerna.
Jag är rädd att svaret kan bli att blancolånet tagit för nyligen.
Jag tänker att löneutmätning ett tag inte vore det värsta om nu inte skusan blir beviljad direkt.
Jag fick skusan med nya lån, fick dock redovisa att lån betalts med lån.
Du är fortfarande ung och din framtid är värd mycket mer än den ständiga strsssen som kan förstöra mer än vad det ger.

Ja det är alternativ helt klart.
Köper det du säger. Kanske blir så man agerar sen....

Tack snälla, jag kämpar på som er andra <3

6 jävla dagar kvar till lön. Jises. Tomt deluxe på kontot nu :D!

Jag tänker att löneutmätning ett tag inte vore det värsta om nu inte skusan blir beviljad direkt.
Jag fick skusan med nya lån, fick dock redovisa att lån betalts med lån.
Du är fortfarande ung och din framtid är värd mycket mer än den ständiga strsssen som kan förstöra mer än vad det ger.
Håller med.

6 jävla dagar kvar till lön. Jises. Tomt deluxe på kontot nu :D!
Inte mycket här heller.
Visserligen lagt undan lite pengar och handlat det som behövs för att klara sig fram till lön men tufft är det.
När ska man få ro o god sömn.
Vi får kämpa vidare
Kram på dig❤️

Var tittar ni på filmer och serier förutom Netflix?

Kommer Ni ihåg i slutet på 80-talet och början på 90-talet och man kunde ha köpkanalen ”Filmnet” och dom visade vuxen filmer kl 01:00 på natten varje onsdag & lördag natt...
De va tider de... med litta ”Mazurka på sängkanten” och andra lättsamma vuxenfilmer.... :D😛:D

J
Kommer Ni ihåg i slutet på 80-talet och början på 90-talet och man kunde ha köpkanalen ”Filmnet” och dom visade vuxen filmer kl 01:00 på natten varje onsdag & lördag natt...
De va tider de... med litta ”Mazurka på sängkanten” och andra lättsamma vuxenfilmer.... :D😛:D
Haha och Sjärntecken filmerna Idag är det betydligt grövre. Men minns filmerna från filmnet

Nu börjar det bli ett ämne som Terry_ gillar ;) :D

Fyfan vad gott. Ledighet. Kall bira. Soldränkt Skåne.

Tips på podar i solen!

P3 Dokumentär
P3 Historia
P3 Musikhistoria
P1 sommar och Vinter
P2 Dokumentär
Värvet
En mörk historia
Framgångspoden

Finns många andra med förstås!

Tips på podar i solen!

P3 Dokumentär
P3 Historia
P3 Musikhistoria
P1 sommar och Vinter
P2 Dokumentär
Värvet
En mörk historia
Framgångspoden

Finns många andra med förstås!

Själv går jag bara igång på:
- Mordpodden
- Rättegångspodden
- En mörk historia
- P3 Dokumentären (om de e mord inblandat :D)

Japp, de e nog litta PSYCHO varning på mig :D

Jag prenumererar också på Rättegångspodden och en mörk historia.

Har du hört alla på Rättegångspodden kimsan??

Jag prenumererar också på Rättegångspodden och en mörk historia.

Har du hört alla på Rättegångspodden kimsan??

Jajemen...varenda en... Prenumerar även på Podme & där kommer bonus program...
Mordpodden måste Du lyssna på !

Är det billigare att handla på www.mathem.se eller i en vanlig normal butik?

Dom ger 150 kronor i bonus om man inte anlitat dom förr och jag tyckte det var ganska sjysst deal. Handla för 1000 och betala 850.

Men funderar på om priset på varorna är billigare eller dyrare än på typ COOP,ICA och LIDL.

Är det billigare att handla på www.mathem.se eller i en vanlig normal butik?

Dom ger 150 kronor i bonus om man inte anlitat dom förr och jag tyckte det var ganska sjysst deal. Handla för 1000 och betala 850.

Men funderar på om priset på varorna är billigare eller dyrare än på typ COOP,ICA och LIDL.

Jag skulle säga att det beror på vart du brukar handla och vilka varor du brukar handla.

För vår del är det billigare att handla på coop.se eller willys.se om vi ska lägga beställning på nätet. Men blir några hundra billigare att handla i fysisk affär + går att komma ned ytterligare om man handlar varor med kort datum.

Sen ska tilläggas att vissa varor är någon spänn dyrare i vanliga affären men billigare online och tvärtom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp