Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Är det fler än jag som inte har fått ett endaste årsbesked ännu? Det har inte kommit vare sig via brev eller Kivra... Jag hade ju löneutmätning de 3 första månaderna av 2019 och betalade väl nästan 50tkr i räntekostnader via KF till mina borgenärer...
Hur ser det ut för t.ex Dig @Ny2018 - har du fått några årsbesked ännu?!
Inte ett enda papper här heller, dom verkar inte ha nån brådska :(

Är det fler än jag som inte har fått ett endaste årsbesked ännu? Det har inte kommit vare sig via brev eller Kivra... Jag hade ju löneutmätning de 3 första månaderna av 2019 och betalade väl nästan 50tkr i räntekostnader via KF till mina borgenärer...
Jag har fått från Ecster med 100 kr i ränta. Ecster hade inte noterat min inledande skuldsanering och kom med i skuldsaneringen några månader innan beslutet därav räntan.

Brukar få de flesta i början av februari. Har endast fått ett i år.

Haha jag måste hatt en jäkla tur faktiskt för jag kom mitt i detta , får hoppas det håller i sig hela andra kvartalet ;) då är det 5-6 mån kvar .. hinner då betala av sjukt mycket faktiskt
Håller tummarna för dig (och tårna) :)

Jag har fått från Ecster med 100 kr i ränta. Ecster hade inte noterat min inledande skuldsanering och kom med i skuldsaneringen några månader innan beslutet därav räntan.

Ikano bank kom idag för mig. Hade tydligen handlat på ikea och betalade 14 kr ränta på det

Inget till mig heller, jag har haft utmötnibg sedan februari 19, inledande o väntar vidare besked

Det är helt fantastiskt!
Känns jättebra :)
Nyss ringde KFM på dörren ;):D
Hade missat en delgivningskvitto.
Måste kolla upp vilket det är.
En ung ”snygg” trevlig kille och där stod jag med håret på ända o osminkad:D
Han sa du är inte ensam många svenskar i din sits.
Vet ju det och sa att jag kommer lösa skulderna snart :)
Det verkar jobba snyggingar på KFM ;)

Senast ändrad:
Känns jättebra :)
Nyss ringde KFM på dörren ;):D
Hade missat en delgivningskvitto.
Måste kolla upp vilket det är.
En ung ”snygg” trevlig kille och där stod jag med håret på ända o osminkad:D
Han sa du är inte ensam många svenskar i din sits.
Vet ju det och sa att jag kommer lösa skulderna snart :)
Det verkar jobba snyggingar på KFM ;)
Haha, plötsligt händer det. _:)

Är det kanske så jag skall hitta den rätta men jag har ju gjort allt för att slippa dom i dörren snart slipper du dom @Syrran
Ja snart så är man fri:)
En sån kille vill man inte träffa vid ett sånt här tillfälle ;)
Nu var han för ung o tyckte säkert jag var för gammal haha :D
Och jag har ju min man❤️
Men titta kommer man nog aldrig sluta göra ;)

Ja snart så är man fri:)
En sån kille vill man inte träffa vid ett sånt här tillfälle ;)
Nu var han för ung o tyckte säkert jag var för gammal haha :D
Och jag har ju min man❤️
Men titta kommer man nog aldrig sluta göra ;)
Titta får man jag e också för gammal

Jag är 52 och leker också
Då är vi i samma ålder ;)
Mogna kvinnor inget fel med det;)
Tycker inte om min rynkor som kommit i pannan nån som har tips och vill helst inte prova hemorojdsalvan tror Ny2018 gav tips om den tidigare ;):D😛

Det lät lite väl gränslöst,
Det lät lite väl gränslöst,
Det beror klart på hur man utför sin "raggning" och kanske inbyte alltid så lämpligt när det är kollegor, annars har nog många funnit kärleken på jobbet.
Apropå rynkor i pannan @Syrran, så tycker jag det hör till har en väninna, som gjort av med sina och det stämde liksom inte med det övriga åldrandet

Det beror klart på hur man utför sin "raggning" och kanske inbyte alltid så lämpligt när det är kollegor, annars har nog många funnit kärleken på jobbet.
Apropå rynkor i pannan @Syrran, så tycker jag det hör till har en väninna, som gjort av med sina och det stämde liksom inte med det övriga åldrandet
Inbyte skulle vara inte

Då är vi i samma ålder ;)
Mogna kvinnor inget fel med det;)
Tycker inte om min rynkor som kommit i pannan nån som har tips och vill helst inte prova hemorojdsalvan tror Ny2018 gav tips om den tidigare ;):D😛
Haha, ja det var jag.

Då såg hon alltså trevlig ut?! ;) och isåfall, varför avvisade Du henne?! :D

Jag tror vi stod och tömde ett stort hus av någon anledning, hon hade inte där att göra, var i vägen, var full och närgången. Är enda gången jag använt ett särskilt lagstöd där jag beslutade att hon inte fick vara där, avvisades.

Då såg hon alltså trevlig ut?! ;) och isåfall, varför avvisade Du henne?! :D
jo det gör väl det men har lite åldersnoja :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp