- Meddelanden
- 6 118
- Mottagna reaktioner
- 6 405
- Poäng
- 3 937
Man kan ha olika smak..
Nja...
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Man kan ha olika smak..
Men hur vet han att det är du? Är vi inte anonyma härFör att han har sett mig på Facebook och Twitter. Möjligtvis även på Instagram & just därför vet han och tycker att jag ser mycket ”angenäm” ut...![]()

Du vet inte hur jag ser ut![]()

Men hur vet han att det är du? Är vi inte anonyma här
Vet du hur Lasseman ser ut?

Lät som steve urcle. Har ganska stora fötter men inget extremt.Ja, jag tror det...låt mig se: kort, rund om magen, stora fötter för sin korta längd, tunnhårig, runda glasögon, spetsig näsa, vida byxor med hängslen som han bär upp med en ursexig flanellskjorta... Du vet THE MAN !!! ❤️![]()
Du har verkligen en tagg till migJag lägger som vanligt ingen större vikt med dins åsikter om vad du tycker att jag vet.![]()

En sån man har jag alltid velat haJa, jag tror det...låt mig se: kort, rund om magen, stora fötter för sin korta längd, tunnhårig, runda glasögon, spetsig näsa, vida byxor med hängslen som han bär upp med en ursexig flanellskjorta... Du vet THE MAN !!! ❤️![]()

Det är såhär en kronofogde ser ut i min fantasi, retlig och oattraktiv.
Det var en sida där man frivilligt lägger upp sig som ugly.Bildinlägget tog jag bort.
Osmakligt att lägga upp bild på någon i syfte att visa ful person..
Det var en sida där man frivilligt lägger upp sig som ugly.
Kring 100.?Dom ser säkert ganska olika ut, det finns inte så jättemånga fogdar, kring 100, jag är inte en av dem.
Kring 100.?
Nu förstod jag.Ja, jag tror det finns ungefär 100 fogdar, något färre kanske.
Nu hann inte jag se bilden innan den togs bortDet är såhär en kronofogde ser ut i min fantasi, retlig och oattraktiv.
Fast vet inte om jag tycker du är så trevlig heller här. Du tar bort inlägg som du anser är dålig ton men för inte själv med gott exempelBildinlägget tog jag bort.
Osmakligt att lägga upp bild på någon i syfte att visa ful person..
Du skriver faktiskt en del nedlåtande saker i syfte att nedvärdera vissa här vet inte om din text ibland är så smaklig heller. Borde du inte visa mer respekt mot människor när du har möjlighet att påverka andras sätt att skriva och ta bort sånt du inte gillar 
MumsmumsMUMS !!
Jag förstår inte varför du hela tiden väljer att tjafsa med @Lasseman. Det är väl skillnad på skrivna ord och en bild på en person som ska illustreras som ful?Fast vet inte om jag tycker du är så trevlig heller här. Du tar bort inlägg som du anser är dålig ton men för inte själv med gott exempelDu skriver faktiskt en del nedlåtande saker i syfte att nedvärdera vissa här vet inte om din text ibland är så smaklig heller. Borde du inte visa mer respekt mot människor när du har möjlighet att påverka andras sätt att skriva och ta bort sånt du inte gillar
![]()
Fast vet inte om jag tycker du är så trevlig heller här. Du tar bort inlägg som du anser är dålig ton men för inte själv med gott exempelDu skriver faktiskt en del nedlåtande saker i syfte att nedvärdera vissa här vet inte om din text ibland är så smaklig heller. Borde du inte visa mer respekt mot människor när du har möjlighet att påverka andras sätt att skriva och ta bort sånt du inte gillar
![]()
Okej nu var det ju inte det bara jag menade. Det har varit ord också men väljer du att bara tolka det så är det upp till dig. Bilden som jag aldrig såg har egentligen inte något med det jag skrev att göra alls.Jag förstår inte varför du hela tiden väljer att tjafsa med @Lasseman. Det är väl skillnad på skrivna ord och en bild på en person som ska illustreras som ful?
Det verkar vara så när det gäller dig i alla fall alltså skillnad på folk o folk.Kommer du ihåg när jag blev provocerad av Lilaros i hennes "något jag gjort bra idag" tråden? Iallafall du försvarade Lilaros och tyckte att jag skulle scrolla vidare, att jag inte behövde svara henne om jag blev provocerad.
Varför gäller det rådet inte dig själv? I tråd efter tråd ser jag att du svarar lasseman otrevligt. Du kanske kan scrolla vidare? Eller är det så att det är okej att hacka på vissa personer men inte andra? Okej att vara otrevlig mot lasseman men inte mot Lilaros? Det är enligt dig då skillnad på personer..
Det verkar vara så när det gäller dig i alla fall alltså skillnad på folk o folk.
Fast ärligt så är det även @Lasseman som tjafsar mot @Syrran också.Du svarar lasseman i flera trådar. Jag svarade Lilaros i en. Skillnad.
Varför kan inte du scrolla vidare som du bad mig göra?
Tack det är det som gör det svårare och det jag menar. Vet att dessa människor inte gillar mig men man kan inte vara älskad av alla och det accepterar jag.
Har du sett att Lasseman även svarar mig i flera trådar och påminner mig om att det jag tycker eller skriver är helt utan betydelse på forumet.Du svarar lasseman i flera trådar. Jag svarade Lilaros i en. Skillnad.
Varför kan inte du scrolla vidare som du bad mig göra?
Det verkar vara så när det gäller dig i alla fall alltså skillnad på folk o folk.
Har du sett Lilaros här mycket på sista tiden. Bla ditt tjafsande med henne o övriga har gjort att hon inte är här inne så ofta. Upplever du det okej? Men det verkar vara det för dig så är det nån som gör skillnad på folk o folk är det du själv.
Soppa rent bakom din egen dörr innan du ger dig på andra
Jag tror faktiskt att Lasseman gillar dig Syrran. Det är som en hat-och-kärlek relation, det har blivit som en grej här på Forumet att ni två drabbar samman med jämna mellanrum och han verkar rätt så betuttad i sjukvården (=dig) eftersom han ofta för den på tal. Det är gulligt att han inte kan låta bli att nämna och svara digTack det är det som gör det svårare och det jag menar. Vet att dessa människor inte gillar mig men man kan inte vara älskad av alla och det accepterar jag.

Jaha du la till text. Mitt "tjafsande" med henne var i en tråd! Några inlägg där. Jag hade väl lika stor rätt att svara henne som du anser att du har att svara lasseman.
Jag besvarade ditt inlägg för att DU sa till mig att inte svara på Lilaros inlägg om jag blev provocerad, att jag skulle scrolla vidare. Jag undrade varför du då anser sig ha rätten att tjafsa med lasseman i flera trådar? Är ju samma sak.
Ja jag anser att det är okej att Lilaros inte är här så mycket längre. Hon väljer ju själv.
Jag tror faktiskt att Lasseman gillar dig Syrran. Det är som en hat-och-kärlek relation, det har blivit som en grej här på Forumet att ni två drabbar samman med jämna mellanrum och han verkar rätt så betuttad i sjukvården (=dig) eftersom han ofta för den på tal. Det är gulligt att han inte kan låta bli att nämna och svara dig![]()
![]()
Stor skillnad, man får hacka på mig och tycka jag är tvär, men jag får inte ha åsikter. Helst inga alls.
Såg att man kan köpa snigelslem på tub på wish annarsDå är vi i samma ålder
Mogna kvinnor inget fel med det
Tycker inte om min rynkor som kommit i pannan nån som har tips och vill helst inte prova hemorojdsalvan tror Ny2018 gav tips om den tidigare😛
Du får försöka se det smickrande i det!En gång i jobbet började en kvinna ragga på mig.. fy fan
Jag instämmer, det blir fel på något vis! Rynkborttagning dvsDet beror klart på hur man utför sin "raggning" och kanske inbyte alltid så lämpligt när det är kollegor, annars har nog många funnit kärleken på jobbet.
Apropå rynkor i pannan @Syrran, så tycker jag det hör till har en väninna, som gjort av med sina och det stämde liksom inte med det övriga åldrandet
Du får försöka se det smickrande i det!
Du är helt enkelt åtråvärd!
Du vet väl vad man säger, av barn och fyllon får man veta sanningenI alla fall i ögonen hos någon som behagar vara lagomt överförfriskad en typ onsdag förmiddag..
Hon fick veta hut kan man säga 🙄