- Meddelanden
- 31 758
- Mottagna reaktioner
- 16 683
- Poäng
- 11 977
Haha vår egen Lars från KF verkar ha lite tråkigär du förkyld och i karantän Lars?
Nej det är ingen karaktän i landet än vad jag vet. Ej förkyld, tack som frågar.
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Haha vår egen Lars från KF verkar ha lite tråkigär du förkyld och i karantän Lars?
Låter lite som att du är dryg och lite sårad iallafall. Kan detta vara symptom på Corona?Nej det är ingen karaktän i landet än vad jag vet. Ej förkyld, tack som frågar.
Jag sa aldrig att det var karantän i Sverige. Dock du som är förkyld ska sätta dig själv i karantän. Den taskiga inställningen påverkar din läsförmåga?Nej det är ingen karaktän i landet än vad jag vet. Ej förkyld, tack som frågar.
Känner du många av de här ”lirarna” du pratar om Lars?Tur man inte vet hur man åker skidor.. fast en del lirare hyr nog bara pjäxor för att gå på after ski...
Låter lite som att du är dryg och lite sårad iallafall. Kan detta vara symptom på Corona?
Kasta inte sten i glashus...Jag sa aldrig att det var karantän i Sverige. Dock du som är förkyld ska sätta dig själv i karantän. Den taskiga inställningen påverkar din läsförmåga?
Jodå det gör jag gärna när folk leker roliga på andras bekostnad och dessutom är moderatorer. Tankar på detta?Kasta inte sten i glashus...
Du beter dig fruktansvärt illa själv.Jodå det gör jag gärna när folk leker roliga på andras bekostnad och dessutom är moderatorer. Tankar på detta?
Jag sa aldrig att det var karantän i Sverige. Dock du som är förkyld ska sätta dig själv i karantän. Den taskiga inställningen påverkar din läsförmåga?
PrecisKasta inte sten i glashus...

Har själv lärt mig att inte ta åt mig av allt på detta forumDu beter dig fruktansvärt illa själv.

Känner du många av de här ”lirarna” du pratar om Lars?
OkDu beter dig fruktansvärt illa själv.
Jag har inte riktigt förstått varför bränslepriserna rasat markant, är det kopplat till corona eller något annat? Tanka för 13-14 kr har varit trevligt dock[/ QUOTE]
Läste nånstans att efterfråga minskat markant.
Jag kan mycket om CoronaJag jobbar inte på fokkhälsomyndigheten? Kolla på deras hemsida eller på 1177.se om du vill ha koll på symtom för corona

Men va bra. Vart kommer din taskiga inställning ifrån? Du verkar ha denna attityd ofta. Kan det bero på din uc betyg som du ofta pratar om? Är du bättre än andra som har sämre? Har hittat flera inlägg från dig där du hånar andra. Ska nog fortsätta att kolla LarsJag skrev också att jag ej var förkyld.
Bara undrar. Det skulle påverka min dag då du pratar precis som om du känner de här personerna du kallar lilare och säker på din sak. Har du då sett lirarna på tv kanske?Hur påverkar det din dag om jag skulle berätta det?
Men va bra. Vart kommer din taskiga inställning ifrån? Du verkar ha denna attityd ofta. Kan det bero på din uc betyg som du ofta pratar om? Är du bättre än andra som har sämre? Har hittat flera inlägg från dig där du hånar andra. Ska nog fortsätta att kolla Lars

Tack. Tånlte göra det endast för att du då kanske inser hur du beter dig mot andra när du ser en tydlig mönster. Tacka mig senare❤️Jag vet inte var din taskiga attityd kommer ifrån, det får du fundera på själv.
Gör det du om du känner att du mår bättre av det. Styrkekram![]()
Bara undrar. Det skulle påverka min dag då du pratar precis som om du känner de här personerna du kallar lilare och säker på din sak. Har du då sett lirarna på tv kanske?
Säger fortfarande läs mellan raderna.Men va bra. Vart kommer din taskiga inställning ifrån? Du verkar ha denna attityd ofta. Kan det bero på din uc betyg som du ofta pratar om? Är du bättre än andra som har sämre? Har hittat flera inlägg från dig där du hånar andra. Ska nog fortsätta att kolla Lars

Tack. Tånlte göra det endast för att du då kanske inser hur du beter dig mot andra när du ser en tydlig mönster. Tacka mig senare❤️
Jag förstår. Han har sagt att han hade tackat nej till detta. Jag förstår inte varför han ens skulle påpeka detta med 0.1 i betygSäger fortfarande läs mellan raderna.
Har själv tänkt precis som du o reagerat negativt.
Ta inte åt dig inget illa menat![]()

Hjääälp 😛😱🙄Lägg ner ditt sk’tsnack och låt de vuxna prata tack. Har du inte lärt dig att inte lägga dig i saker du inte har med att göra? Uppfostran?
verkar dock vara en del... säker att du vill ha de?Du behöver inte aktivera gamla trådar i din jakt, skicka länkarna till mig direkt.
Ver
verkar dock vara en del... säker att du vill ha de?
Tänkte precis som du.Jag förstår. Han har sagt att han hade tackat nej till detta. Jag förstår inte varför han ens skulle påpeka detta med 0.1 i betyg![]()

Jag har inte riktigt förstått varför bränslepriserna rasat markant, är det kopplat till corona eller något annat? Tanka för 13-14 kr har varit trevligt dock
Delar upp kanske? Skicka hälften till dig och andra hälften på forumet så andra också ser samband och liknelse på dina taskiga och lite hånfulla komfntarer Lasse?Gör så du
När det gäller Lasseman vet man aldrigDet är precis så det är! Hoppas Lars läser noga genom din kommentar här och kanske ändrar sin taskiga ställning. Man kan ju alltid hoppas

Nej jag har förstått detta nu genom en snabb titt genom forumet. Flera har påpekat detta. Synd dock för att han är ModeratorNär det gäller Lasseman vet man aldrig
Ta det lugnt o ha en bra dag![]()
Bättre du tillför nåt vettigt här än leta fel på andra.Delar upp kanske? Skicka hälften till dig och andra hälften på forumet så andra också ser samband och liknelse på dina taskiga och lite hånfulla komfntarer Lasse?
Kanske lite barnsligt men mu var det självaste Moderatorn här som ville till varje pris tvinga fram detta. Då får han tåla lite tycker jag. Väldigt onödiga och oseriösa kommentarer. Lasse kanske tillför en del när det gäller KF frågor mm men någon kanske borde säga ifrån när en moderator beter sig såhär och Många verkar påpeka detta. Inte bra för forumet alls kan jag tyckaBättre du tillför nåt vettigt här än leta fel på andra.
Kanske lite barnsligt men mu var det självaste Moderatorn här som ville till varje pris tvinga fram detta. Då får han tåla lite tycker jag. Väldigt onödiga och oseriösa kommentarer. Lasse kanske tillför en del när det gäller KF frågor mm men någon kanske borde säga ifrån när en moderator beter sig såhär och Många verkar påpeka detta. Inte bra för forumet alls kan jag tycka
Ja det är de man gör.Nej du har jagat upp den frågan själv.
Skicka din länksamling till mig och släpp diskussionen här nu.
Det har du tvingat fram. Ingen annan har svarat så nedvärderande som du flera gånger har gjort. Vet du varför? För att det skulle vara otrolig ofroffsligt.. och absolut ingen grund för. Ändå valde du detta. Och nej, syftet är att du och andra ska se samband. Du vet ju att du skriver nedlåtande och hånfulla kommentarer, vad skulle det tillföra om endast du fick de?Nej du har jagat upp den frågan själv.
Skicka din länksamling till mig och släpp diskussionen här nu.
Skicka din länksamling till mig och släpp diskussionen här nu.Det har du tvingat fram. Ingen annan har svarat så nedvärderande som du flera gånger har gjort. Vet du varför? För att det skulle vara otrolig ofroffsligt.. och absolut ingen grund för. Ändå valde du detta. Och nej, syftet är att du och andra ska se samband. Du vet ju att du skriver nedlåtande och hånfulla kommentarer, vad skulle det tillföra om endast du fick de?