Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ja vet men det känns olustigt bara.
Men det är nog när jag ifrågasätter.
Tycker själv det varit lugnt fram till igår.
Och vill inte tjafsa men ibland vill man ha svar på såna påståenden utan att bråka.❤️
Som jag redan sagt förut, använd dig av Ignorera funktionen. Eller bemött med NOLL uppmärksamhet. De flesta här kan bilda sig en egen uppfattning och den är inte till din nackdel för du är aldrig elak och bitter i dina kommentarer.
Annars håller jag med att vi här i "ankdammen" haft det lugnt ett bra tag nu.

Som jag redan sagt förut, använd dig av Ignorera funktionen. Eller bemött med NOLL uppmärksamhet. De flesta här kan bilda sig en egen uppfattning och den är inte till din nackdel för du är aldrig elak och bitter i dina kommentarer.
Annars håller jag med att vi här i "ankdammen" haft det lugnt ett bra tag nu.
Kloka du<3

Ja vet men det känns olustigt bara.
Men det är nog när jag ifrågasätter.
Tycker själv det varit lugnt fram till igår.
Och vill inte tjafsa men ibland vill man ha svar på såna påståenden utan att bråka.❤️

Men du fortsätter ändå. Fint. Och moget.

Okej bara undrade vilka det var isåfall är det något jag inte är medveten om själv.
Kan vara bra att veta bara inget annat
Om man skriver så är det bra att ta fram men du kanske inte minns.
När någon skriver så o jag själv inte vet så undrar man men är det tjafs att jag ifrågasätter då kan det vara en del;)

Jag minns mycket väl men har inte tid för sådant just nu. Ifrågasätta vs tjafs är väl lika subjektivt som ifrågasätta vs personliga påhopp?

<3:face3hearts:
Verkligen jättekul att allt ordnade sig för dig, både skuldfri hos Kfm och nytt bra och utmanande jobb. Du fick din belöning till slut :) Kan tänka mig att du njuter varenda dag :folded::tummen:

Jag minns mycket väl men har inte tid för sådant just nu. Ifrågasätta vs tjafs är väl lika subjektivt som ifrågasätta vs personliga påhopp?
Ja du kanske det men den det berör tycker inte lika. Men vi skiter i det nu trodde du visste men men

Verkligen jättekul att allt ordnade sig för dig, både skuldfri hos Kfm och nytt bra och utmanande jobb. Du fick din belöning till slut :) Kan tänka mig att du njuter varenda dag :folded::tummen:
Känns underbart :folded::folded:
Tack vännen <3<3<3

Är detta klubben för inbördes beundran eller? Varje gång det tjafsas så kommer nåt sånt här. Känns det bättre efter man skrivit såhär eller?
Ignorera som ni skriver att man ska istället. Ni är inte ett dugg bättre än nån annan här!

Är detta klubben för inbördes beundran eller? Varje gång det tjafsas så kommer nåt sånt här. Känns det bättre efter man skrivit såhär eller?
Ignorera som ni skriver att man ska istället. Ni är inte ett dugg bättre än nån annan här!
Tråkigt med tjafs varit lugnt ett tag i alla fall :folded::folded:
Ingen är bättre än någon annan här.
Sånt går tyvärr inte att mäta utan är var persons personliga uppfattning.
Så det tror jag ingen anser sig vara

Håller med! Hoppas det inte var riktat till mig. Om så, så tar jag och skärper till mig givetvis.

Rena drömmen! Alltid retar det någon när det går bra för en :facejoy: :facejoy:

I detta forum går det sakta men säkert bra för många, och inte alls för vissa. Jag tycker inte det här är ett forum för att håna och provocera. Denna gång kommer jag definitivt inte lämna utan stå på mig tills admin i så fall kastar ut mig.

My god va klockrent sagt !!! :)

Det kanske det är men det är bara scrolla förbi om det stör dig eller ngn annan.

I detta forum går det sakta men säkert bra för många, och inte alls för vissa. Jag tycker inte det här är ett forum för att håna och provocera. Denna gång kommer jag definitivt inte lämna utan stå på mig tills admin i så fall kastar ut mig.
Nej det är det absolut inte och det gäller för alla. Det hånas från olika håll nyligen var det en person här som kände sig hånad av Lasseman men ni som yttrar er nu hade stängd mun då.
Så nog sjutton är det skillnad på folk o folk alltid. Tänk på det
Uttrycket kasta inte Sten ... passar utmärkt här
Gör inte skillnad på människor Mjau fortsatte håna personen bara för någon dag sedan men då var det okej Fyfaan vilken jäkla dubbelmoral som förkommer här

Det kanske det är men det är bara scrolla förbi om det stör dig eller ngn annan.
Fast här är skillnad på folk i folk tyvärr.
Gick jättebra att håna en person för några dagar sedan.
Och nu är det inte okej vilket det aldrig är. Men ingen yppade sig då märkligt säger ganska mycket om folk

Rena rama dagisnivå! Den sa, han sa, hon sa, den har sagt o den har inte sagt osv osv! Hur gamla är ni? Hur har ni bara ork och tid att gå tillbaka läsa o komma ihåg gammal skit o dra upp igen! Scrolla förbi, ignorera och sluta tjabba när ni sagt att ni ska. Jävla trams!

Nej det är det absolut inte och det gäller för alla. Det hånas från olika håll nyligen var det en person här som kände sig hånad av Lasseman men ni som yttrar er nu hade stängd mun då.
Så nog sjutton är det skillnad på folk o folk alltid. Tänk på det
Uttrycket kasta inte Sten ... passar utmärkt här
Gör inte skillnad på människor Mjau fortsatte håna personen bara för någon dag sedan men då var det okej Fyfaan vilken jäkla dubbelmoral som förkommer här

Jag tycker begrepp som personliga påhopp, hån och tjafs missbrukas rejält på forumet. Man måste kunna ha åsikter och diskutera en sakfråga utan att det handlar om något av ovanstående.

Vet att karantän gör en galen men kom igen ekonomin kollapsar och folk dör. Släpp stridsyxan.

Har någon här blivit varslad än som inte är i restaurang och hotell? Alltså jag ser detta som ett riktigt problem, jag märker bland mina kunder att alla håller på pengarna nu.

Rena rama dagisnivå! Den sa, han sa, hon sa, den har sagt o den har inte sagt osv osv! Hur gamla är ni? Hur har ni bara ork och tid att gå tillbaka läsa o komma ihåg gammal skit o dra upp igen! Scrolla förbi, ignorera och sluta tjabba när ni sagt att ni ska. Jävla trams!
Ja och nu har jag inte tid med detta längre. Ska engagera mig i viktigare saker än detta tjafs.
Händer saker som är viktiga för samhället än lägga energin på skitsaker här.

Totalt 47 patienter intensivvårdas just nu i Stockholm, uppger regionen i ett pressmeddelande. Utöver det vårdas ytterligare 211 patienter på andra vårdavdelningar.

Ytterligare sex personer har dött i Stockholmsregionen på grund av coronaviruset, skriver regionen i ett pressmeddelande. Detta innebär att den totala dödssiffran i regionen är 15 personer i Stockholm, och 33 personer i Sverige totalt.
I Stockholm är antalet personer som testats positivt för corona 816 personer och totalt har 5 900 personer testats.

Alltså sedan igår 12 nya dödsfall (!!) om kurvan fortsätter är det 80-90 döda per dag redan i helgen. @Lippe du tycker fortfarande inte man ska stänga ner?

Vet att karantän gör en galen men kom igen ekonomin kollapsar och folk dör. Släpp stridsyxan.

Har någon här blivit varslad än som inte är i restaurang och hotell? Alltså jag ser detta som ett riktigt problem, jag märker bland mina kunder att alla håller på pengarna nu.
Ja, det är kris och många som far illa av detta, mitt yrke går inom kategorin "samhällsbärande" arbetar med barn ungdomar och familjer som far illa och jag behövs på min arbetsplats varje dag. Fysiska större möten ställs in och det blir mer akuta besök och arbetsuppgifter. Hemma blir man vid förkylning och coronasymtom, kan arbeta hemifrån om det behövs.

Totalt 47 patienter intensivvårdas just nu i Stockholm, uppger regionen i ett pressmeddelande. Utöver det vårdas ytterligare 211 patienter på andra vårdavdelningar.

Ytterligare sex personer har dött i Stockholmsregionen på grund av coronaviruset, skriver regionen i ett pressmeddelande. Detta innebär att den totala dödssiffran i regionen är 15 personer i Stockholm, och 33 personer i Sverige totalt.
I Stockholm är antalet personer som testats positivt för corona 816 personer och totalt har 5 900 personer testats.

Alltså sedan igår 12 nya dödsfall (!!) om kurvan fortsätter är det 80-90 döda per dag redan i helgen. @Lippe du tycker fortfarande inte man ska stänga ner?

Man pratar om att det ska lugna ned sig till sommaren (något man inte vet). Fattar inte det där, sprider sig snabbt i varmare breddgrader också. Och även om de lugnar sig till sommaren, vadå ska ekonomin vara på halt tills dess?

Konsekvenserna av det, även bara på några månader, kommer fan vara en mångårig depression. Det tar lång tid att bygga upp något men går väldigt snabbt att rasera det.

Man pratar om att det ska lugna ned sig till sommaren (något man inte vet). Fattar inte det där, sprider sig snabbt i varmare breddgrader också. Och även om de lugnar sig till sommaren, vadå ska ekonomin vara på halt tills dess?

Konsekvenserna av det, även bara på några månader, kommer fan vara en mångårig depression. Det tar lång tid att bygga upp något men går väldigt snabbt att rasera det.
Virus gillar kyla och torr luft.

Så ofattbart och hemskt. Dessutom många unga på intensivvården i Sverige. Man måste nog stänga, även om det skär i hjärtat att ekonomin tar stryk och kollapsar samtidigt. Människoliv först ❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp