Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Tycker det är tråkigt att läsa om sånt här här när man vill fokusera på ekonomin + att hålla humöret uppe. Sport och politik, sport och politik. Ingen som vill prata barbiedockor och godis? :folded:
Vi har kommit över det stadiet, även om det var en skön och oskyldig tid i livet.:folded::)

Tycker det är tråkigt att läsa om sånt här här när man vill fokusera på ekonomin + att hålla humöret uppe. Sport och politik, sport och politik. Ingen som vill prata barbiedockor och godis? :folded:
Har du kvar dina gamla Barbiedockor så kan de vara värda en del. Vi har många från 90-talet men de är inte i tillräckligt bra skick (klippt hår eller målade i ansiktet med tuschpenna :facejoy:)

Ja, när majoriteten tycks vilja prata om ett ämne som är aktuellt och berör och en person tycker att det är tråkigt så ska förstås majoriteten foga sig och byta till ett helt irrelevant ämne.

Ja, när majoriteten tycks vilja prata om ett ämne som är aktuellt och berör och en person tycker att det är tråkigt så ska förstås majoriteten foga sig och byta till ett helt irrelevant ämne.
Alla får tycka.
Har inte sett någon lista med "irrelevanta ämnen".

Det som händer i världen kan man fundera på men om man har privatekonomi att fixa kanske det tar kraft att bli arg, skrev av välmening.

Senast ändrad:
Ska ni fira nationaldagen imorgon på ngt sätt? För mig blir det första lediga nationaldag på några år, då jag annars alltid jobbar på olika ställen där man anordnar firanden, men nu ska det firas utan publik på Skansen så det blir att vara hemma och slappa :)
För egen del känner jag att Midsommar är en större helgdag än nationaldagen.

Får folk semester snart?

Jajemen, den 29:e juni går jag på 4 veckors semester, men efter att ha arbetat hemifrån sedan den 16:e MARS, så undrar jag hur denna semestern kommer kännas... 😱

Nästan samma här, hemma sedan 9 mars och semesterstart 6 juli. Alltid skönt att vara ledig men känns samtidigt lite tomt och konstigt.

Har på "Att göra listan" att kolla när jag ska gå på semester.. glömt vilka veckor jag önskat och var hemma dagen allt bestämdes. Med lite otur ska jag jobba mitt i sommaren någon vecka

Kör semester 6 veckor med start sista veckan i juli.
Fram tills dess hemifrån.

Med all respekt för alla döda så tycker jag att det här Corona har kommit som en skänk som ovan. Jobbet går bättre och det känns som att man varit ledig i flera månader. Tycker det är så jävla gott jobba hemifrån.

Kör semester 6 veckor med start sista veckan i juli.
Fram tills dess hemifrån.

Med all respekt för alla döda så tycker jag att det här Corona har kommit som en skänk som ovan. Jobbet går bättre och det känns som att man varit ledig i flera månader. Tycker det är så jävla gott jobba hemifrån.
Roligt att du känner så. Vi som jobbar i skiten kan inte känna likadant tyvärr :'(

Roligt att du känner så. Vi som jobbar i skiten kan inte känna likadant tyvärr :'(

Nej det förstår man verkligen, vården och dylikt får ju inte ens semester. Men menade utifrån min bransch naturligtvis. Har full förståelse för att övriga har det bra mycket värre.

Kommer ha uppsplittad semester, typ ledig två veckor, jobba två veckor, ledig två veckor, jobba en vecka och ledig 1,5 vecka.

Jag har semester, avverkat en vecka och har fyra kvar.
Jobbar i vården...

Kommer ta fyra veckor med början 6:e juli.
Men efter att ha jobbat hemma sen första veckan i mars så känns det trist att inte kunna göra så speciellt mycket denna semester. Vill ju inte "slösa" bort dagarna genom att sitta hemma nu när man varit hemma så nycket ändå.
Hade man varit husägare så hade man alltid kunnat lägga om taket, måla fasaden, renovera köket eller nåt annat nyttigt. Nu blir det nog inte mer än att putsa fönster o vattna blommor.

Vänner !

Glöm inte Agenda kl 20:00 idag. Förhoppningsvis en intressant Partiledardebatt... :tummen:

Alltså Per Bolund och Löfven. Hahahahah för helvete. Vad är det för politiker och ledare?!

Ebba Busch var magnifik ikväll. Satan vad hon var på hugget.

Alltså Per Bolund och Löfven. Hahahahah för helvete. Vad är det för politiker och ledare?!

Håller med dig fullständigt ! Löfven har kapitulerat fullständigt...

Håller med dig fullständigt ! Löfven har kapitulerat fullständigt...

Han blev så överkörd ikväll. Jösses! Men skönt att alla partier nu verkar eniga (förutom S) att den svenska strategin tokhavererat.

Oavsett om man håller med i sakfrågor så var J & J bäst, som vanligt. Ebba absolut på G men undvek aktivt att besvara några besvärliga frågor.

Ja hon gjorde bra ifrån sig. Lite avundsjuk på Tyskland om sänkt moms och höjd barnbidrag i sviterna av covid-19

Ska bli intressant att se hur förtroendet för S och SL förändras efter denna föreställning. Det har ju gått spikrakt uppåt för s-gänget, och då har man ju inte sett mycket av SL inte.

Ska bli intressant att se hur förtroendet för S och SL förändras efter denna föreställning. Det har ju gått spikrakt uppåt för s-gänget, och då har man ju inte sett mycket av SL inte.

Du tappade mig... Vilket parti är SL?! :axelryck:

Ja jag tyckte mig höra tyskarna ger 300 euro per barn? Helt sjukt. Tre barn och man har nästan en inkomst...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp