Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Undrar om någon delgivare är ute i morgon.. Alla tror det är barn som är ute på godisjakt, så öppnar dom och får en massa papper att skriva på i stället :)

Jag brukar sätta en elstötsmekanism på ringklockan för att ge alla barn som busar en obehaglig överraskning. Det skulle faktiskt bli ännu roligare om det var en delgivare som var ute och jävlades.

Jag brukar sätta en elstötsmekanism på ringklockan för att ge alla barn som busar en obehaglig överraskning. Det skulle faktiskt bli ännu roligare om det var en delgivare som var ute och jävlades.
Eller en lapp på dörren att familjen är smittat med Corona :)

Det vore ju roligt. Jag tror inte delgivare jävlas, är dom ute på en helg är det nog på övertid.

Undrar om någon delgivare är ute i morgon.. Alla tror det är barn som är ute på godisjakt, så öppnar dom och får en massa papper att skriva på i stället :)

Jag var iallafall ute tillsammans med KF och avhyste en hyresgäst igår...

...första gången jag var med och avhyste från en p-plats !

Nej, inte mig. Närmaste granne bor en mil bort och jag har ingen arbetsplats. Det är omöjligt att delge mig via ombud!

Jag ska inte delge dig? Det löser sig för den som ska göra det.

Hur skulle det se ut om ni betalade era gemensamma räkningar ihop och sen överför du mellanskillnaden till henne som hon skulle fått ut om hon jobbat istället för att vara ledig ?

Om hon tycker att du får skylla dig själv för att du tagit dumma beslut tidigare så tycker jag inte jag att du behöver föra över pengar till henne som hon inte behöver.

Hade hon gjort det till dig om det varit ombytta roller ?

Vet inte om hon hade gjort samma sak. Tror jag är för snäll! Hon har ju rätt på ett sätt att hon inte ska bli lidande. Men det är ändå en del av mina intjänade pengar som hon får.

Fast det där gäller ju inte alla. Dessutom så tror jag att det även i dessa län fortsatt pågår delgivning. Det är väl inte farligare att få post av en delgivningsman än av brevbäraren. Eller menar du att din brevbärare har ställt in verksamheten pga att han är rädd för Corona?

Senast ändrad:
Har blivit delgiven flera ggr per telefon eller mail senaste halvåret så funkar tydligen bra det med.

Någon annan som upplever att Lånforum laggar eller går lite segt? Kanske bara jag.

Vart så i ett par dagar.

Jag är en av dom som vill vänta några år innan jag vågar ta vaccin

Det kommer inte bli någon utplåning av minkar i landet, det kommer vara sånt krångel och utredande innan det så en sån grej är flera år bort

Som med allting annat.
Tacka vet jag för Danmark <3

Håller med Terry! Är så sjukt trött på denna smittan. Lider så enormt med alla mindre bolag och folk som får skulder pga detta. Alla jobb och allt vad det innebär i samhället

Är också så trött på min egna ekonomi o alla lån.

Ett par saker jag är jävligt trött på nu.

Amerikanska presidentvalet.
Hösten&Mörkret
Covid-19.

Ett tips för alla er som gillar True-Crime!
https://www.youtube.com/c/PrimeCrimeSE/playlists

Ljudupptagningar ifrån rättegångar.

instämmer vid allt förutom just hösten, jag tycker om hösten på ett sätt. Dock inte mörkret...Primecrime gör så att jag tar mig igenom arbetsdagarna, plus diverse poddar.

Hoppas du fäller mer än friar :D

Podden Skyldig? är rätt bra också. Två försvarsadadvokater som ger sin syn på olika uppmärksammade rättsfall.

Känner mig så usel som människa igen, vad man ställt till med och kampen att ta sig ur. Överhopad av jobb (ska inte klaga), stress, pandemi, depp och mörk framtid. Önskar att det någon gång kommer en tid när man finner ro i själen. Det känns extremt avlägset idag.

Känner mig så usel som människa igen, vad man ställt till med och kampen att ta sig ur. Överhopad av jobb (ska inte klaga), stress, pandemi, depp och mörk framtid. Önskar att det någon gång kommer en tid när man finner ro i själen. Det känns extremt avlägset idag.

Du är inte ensam.
Jag känner igen mig själv i det du beskriver :(

Du är inte ensam. ❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp