- Meddelanden
- 962
- Mottagna reaktioner
- 530
- Poäng
- 577
Samma härJag heter Ny2018 och jag är knappast född det året haha.

Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Samma härJag heter Ny2018 och jag är knappast född det året haha.

Inte en chans att han jobbar på ett riktigt inkassobolag, och gör han det så är det illa.En kille som kallar sig för det på Flashback jobbar på ett riktigt inkassobolag men han har inte skrivit vilket.

Inte en chans att han jobbar på ett riktigt inkassobolag, och gör han det så är det illa.
"Vi arbetar effektivt med inkasso och använder både konventionella och ickekonventionella metoder för att driva in en skuld.
Vi jobbar dygnet runt." slut på citat![]()
Maffia metoder.Inte en chans att han jobbar på ett riktigt inkassobolag, och gör han det så är det illa.
"Vi arbetar effektivt med inkasso och använder både konventionella och ickekonventionella metoder för att driva in en skuld.
Vi jobbar dygnet runt." slut på citat![]()

Haha exaktMaffia metoder.![]()
"Nån" här kanske gått och blivit kär i "nån" annan härJag skiter fullständigt om någon kollar upp migkan dock tycka det är lite små sjukt att försöka hitta någon man aldrig träffat eller känner
![]()

Hahaha ja det hade varit något"Nån" här kanske gått och blivit kär i "nån" annan här![]()

Haha exakt
Tänk vi som inte gillar när inkassobolagen ringer, men snart börjar de kanske ringa på dörren istället för telefonen...
Nä hoppas ingen hamnar hos TorPederinkasso 😱
love is in the air~
Vad försöker man uppnå genom att lägga till handläggare på KFM som vänner?
Infiltrera kfmVad försöker man uppnå genom att lägga till handläggare på KFM som vänner?

Kul med vänförfrågan på Facebook. Fått 2 idag. En från någon halvnaken tjej som tipsar om bra länkar och att hon är mycket bra i sängen.
En från en gäldenär jag fattat något beslut om för inte så länge sedan. Vet inte vilket som var sämst..
Inte ovanligt att dessa mess inkommer sena kvällar eller helger... Jag svarar ALDRIG !Jag nekar också konsekvent arbetskollegor etc. Vill hålla dem borta från Facebook där jag bara släpper in familj, vänner och bekanta. Har de däremot på Linkedin där jag tycker de hör bättre hemma.
För mig är det tvärtom, min hyresvärd hör av sig ofta via messenger, men jag känner förvisso dom privat innan jag blev hyresgäst så gränsen mellan hyresgäst och vän är nog ganska tunn.Själv får jag löpande Messenger meddelanden från mina hyresgäster... Dom brukar då skriva att dom tror att de e den lättaste vägen att få svar...Inte ovanligt att dessa mess inkommer sena kvällar eller helger... Jag svarar ALDRIG !
Ja, vid bodelning läggs summan av dina skulder och tillgångar ihop. Beloppet som kvarstår ska med in i bodelningen. Är beloppet negativt har du 0 kr med dig in i bodelningen.Godkväll!
Om man gifter sig och jag har t.ex 300 000 kr o hon inga lån. Bara tillgångar.
Vet att man inte ärver andras skulder. Men om man har eget sparande på t.ex 50-100 k. Hur funkar bodelning då?
Läste lite snabbt att man kan behålla dessa tillgångar pga jag har högre totala skulder än tillgångar
Ja, vid bodelning läggs summan av dina skulder och tillgångar ihop. Beloppet som kvarstår ska med in i bodelningen. Är beloppet negativt har du 0 kr med dig in i bodelningen.
YesDet bästa är väl äktenskapsförord där
Okej, om hon har 500 000 kr då? Då gör hon verkligen en förlust av att gifta sig med mig.
Det bästa är väl äktenskapsförord där
Visst är det härligt. Det bästa jag visste på ett tidigare jobb var när kunder kletat snor på undersidan av bordet. Huäck.Det är inte varje dag man får plocka blöjor från golvet under service. Förstår inte vad det är för fel på vissa människor.. Går man aldrig på restaurang eller är människor konstiga och gör sådant hemma också?
Det är inte varje dag man får plocka blöjor från golvet under service. Förstår inte vad det är för fel på vissa människor.. Går man aldrig på restaurang eller är människor konstiga och gör sådant hemma också?

*brukade, har inga blöjbarn längrejag brukar ibland lägga blöjor under min mans huvudkudde, men skulle aldrig slänga blöjor någon annanstans än avsedd plats när jag är på lokal![]()
Under äktenskapet är dina pengar och prylar dina (och hennes hennes förstås) det är ju först vid skilsmässa som hon isåfall förlorar om fördelningen ser ut så).Okej, om hon har 500 000 kr då? Då gör hon verkligen en förlust av att gifta sig med mig.
Det bästa är väl äktenskapsförord där
Under äktenskapet är dina pengar och prylar dina (och hennes hennes förstås) det är ju först vid skilsmässa som hon isåfall förlorar om fördelningen ser ut så).
Och ja, går man in med helt olika ekonomiska förutsättningar och inte vill ”dela med sig” vid ev skilsmässa så skriver man äktenskapsförord.
Visst är det härligt. Det bästa jag visste på ett tidigare jobb var när kunder kletat snor på undersidan av bordet. Huäck.
jag brukar ibland lägga blöjor under min mans huvudkudde, men skulle aldrig slänga blöjor någon annanstans än avsedd plats när jag är på lokal![]()
Men sådant beteende får ju stanna hemma kan man tycka! Vi har ju skötbord och välstädad toalett så förstår inte vad problemet är.