• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 117
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 590
Mottagna reaktioner
1 737
Poäng
1 117
Känns som att den här tråden, och forumet som helhet har dött lite sen uppdateringen. Eller?
Antalet inlägg sjönk lite efter uppdateringen, men nu senaste veckan är det tillbaka igen som förut. 100-180 inlägg per dag. Igår tex 177 st.
Sen vädret har en viss effekt med, yes.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Nooshi Dadgostar är ALFA!

Mest kulor i riksdagen.

Hade jag varit tvunget att välja ett annat parti att rösta på förutom ett utav Högerpartierna hade jag valt Vänsterpartiet ALLA dagar framför häxan Lööf eller maktgalningarna i Socialdemokraterna. Riktigt jävla boss är hon.

Hoppas nu hon kräver makt och inflytande för att släppa fram Löfven igen.
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 941
Mottagna reaktioner
6 131
Poäng
3 907
Mest kulor i riksdagen.

Hade jag varit tvunget att välja ett annat parti att rösta på förutom ett utav Högerpartierna hade jag valt Vänsterpartiet ALLA dagar framför häxan Lööf eller maktgalningarna i Socialdemokraterna. Riktigt jävla boss är hon.

Hoppas nu hon kräver makt och inflytande för att släppa fram Löfven igen.
Eh nä… Vänsterpartiet (Kommunisterna) ska sannerligen inte inneha makt eller inflytande… Dom är precis lika illa som Miljöpartiet… :(
 

Kronofogden

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
8 September 2014
Meddelanden
2 277
Mottagna reaktioner
1 779
Poäng
1 247
Eh nä… Vänsterpartiet (Kommunisterna) ska sannerligen inte inneha makt eller inflytande… Dom är precis lika illa som Miljöpartiet… :(

Politiskt står jag långt ifrån dem i de flesta frågor, men kan ändå som utomstående konstatera att de är det enda etablerade partiet som har varit någorlunda konsekventa i sin politik och drivit linjen som deras väljare vill se. Alla andra partier har vad jag vet svängt helt i minst en av sina kärnfrågor de senaste åren.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp