- Meddelanden
- 526
- Mottagna reaktioner
- 397
- Poäng
- 487
Tror ni Sverige vinner mot Polen på Tisdag och tar sig till VM?
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Det va jäääävla bra timlön😵😵
Underskottet då? Hade inget underskott 2020..Svårt att se att den mellanskillnaden skulle göra varken till eller från
Dina skattepengar in action.Det va jäääävla bra timlön😵😵
Har ingen kunskap eller erfarenhet om det tyvärrUnderskottet då? Hade inget underskott 2020..
Blir nog väldigt svårt, tror inte backarna klarar av Lewandowski!Tror ni Sverige vinner mot Polen på Tisdag och tar sig till VM?
Blir nog väldigt svårt, tror inte backarna klarar av Lewandowski!

Blir nog väldigt svårt, tror inte backarna klarar av Lewandowski!

Påväg hem från gekås, helt otroligt va mycket saker och inte tala om den enorma skobutik de öppnat, herregud. Billigt också! Bilen är proppfull och vi är 17.000kr fattigare, men ack så mycket bra saker vi har fått med oss hem![]()

Ja, vi hade ju det! Men tydligen blev de inte merMen vad fasiken... du hade väl 25.000 i spenderarbyxorna???! 😱 Vänd om och handla mer! haha =)
Såg du Morgan eller Ola-Conny?![]()
De som blev över sparar vi till nästa resa
Dina skattepengar in action.

Nop, dom tog bort det. Hade också gärna velat se det med tanke på deras höga avgifterNi som har SEB bank, kan man ha typ snabbsaldo i appen? alltså att man slipper logga in för o kolla kontot, Swedbank har ju att man bara kan swipa neråt så ser man summan, tänkte om SEB hade något liknande![]()
Med eller utan övernattning? Har aldrig varit där.Påväg hem från gekås, helt otroligt va mycket saker och inte tala om den enorma skobutik de öppnat, herregud. Billigt också! Bilen är proppfull och vi är 17.000kr fattigare, men ack så mycket bra saker vi har fått med oss hem![]()
Vi övernattade, men den summan var inte inräknad i detta. Den betalade jag direkt vid bokningMed eller utan övernattning? Har aldrig varit där.

Förstår inte varför folk vill trängas i Ullared. Kanske för jag bodde nära hålan under studietiden hahaMed eller utan övernattning? Har aldrig varit där.
Ovanligt. LF, Nordea, Handelsbanken, ICA banken har detNop, dom tog bort det. Hade också gärna velat se det med tanke på deras höga avgifter

Du får ju i allafall gratis motion då.På tal om barn... slut på lugn ro här hemma, sonen börja gå vid 10 månader lite smått.
Jag undrade mest för att jag är nyfiken var man övernattar när man åker dit?Vi övernattade, men den summan var inte inräknad i detta. Den betalade jag direkt vid bokning![]()
Finns hotell utanför varuhuset. Även stugby och camping. Samt självhushållslägenheter.Jag undrade mest för att jag är nyfiken var man övernattar när man åker dit?
Hur stort är det? Som Ikea i Kungens Kurva? Jag gillar inte att trängas och varje besök på Ikea slutar med irritation och känner mig jättetrött.Förstår inte varför folk vill trängas i Ullared. Kanske för jag bodde nära hålan under studietiden haha
Ska kanske tas med en nypa salt då jag inte varit där sen 2009-2010. Men generellt är det säsong kopplat. Vissa perioder är det smockat (timmars kö att komma in och ut).Hur stort är det? Som Ikea i Kungens Kurva? Jag gillar inte att trängas och varje besök på Ikea slutar med irritation och känner mig jättetrött.
Typ 45.000 kvm butiksytaHur stort är det? Som Ikea i Kungens Kurva? Jag gillar inte att trängas och varje besök på Ikea slutar med irritation och känner mig jättetrött.
Åker man rätt dagar så behöver man inte trängas
Därför är det alltid extra skönt att stanna kvar en natt, för då kan man gå in några timmar innan stängning och strosa runt 
Tror inte jag nånsin kommer ha pengar som kan spenderas där men man vet aldrigTyp 45.000 kvm butiksytaÅker man rätt dagar så behöver man inte trängas
Därför är det alltid extra skönt att stanna kvar en natt, för då kan man gå in några timmar innan stängning och strosa runt
![]()

Har inte sett serien men hört om att det finns en sån.Ska kanske tas med en nypa salt då jag inte varit där sen 2009-2010. Men generellt är det säsong kopplat. Vissa perioder är det smockat (timmars kö att komma in och ut).
Men det kanske kan jämföras med Kungens Kurva periodvis.
Det har nog bara blivit värre sedan den där tv-serien.

Jag hatar att erkänna det men älskar stället. Samlar på mig massa billiga märkeskalsonger, strumpor, rakblad lite elektronik skal och skydd till telefonen och efter att ha handlat en timme så sätter jag mig i baren och frugan vet ju längre hon handlar och spenderar desto mer berusad blir jag.
På så sätt så hålls shoppingen nere på ganska överkomliga tidsnivåer![]()
Frugan och hennes kompis tillbringar hela dagen där inne medan vi snubbar sitter i baren, så de fyller ett par Pet-flaskor med rosé för att inte hamna efter oss.
Planeras after work på fredag. Sånt på lagom nivå är trivsamt.
Man får välja plats med omsorg bara
Första sedan pandemin=
Var dock inte sista dagen igår? Den 30:e ?Vill ba påminna alla logga in kolla så deklarationen verkligen är inskickad! För idag är sista dagen för att få pengarna i april.
jag va va tvungen deklarera om pga opr finance skickat in nya uppgifter...