jag brukar vilja att allt ska vara så perfekt som möjligt, beskrivningen ska vara så bra som möjligt och bilderna så bra som möjligt, att ta bilder på kvällen i dåligt ljus går bort, och att lägga upp auktioner vid fel tid går också bort, gärna så ska många auktioner läggas upp samtidigt ifall någon vill köpa flera saker samtidigt.
sedan så tar det emot att sälja saker till underpris, men nu har jag väldigt mycket som jag har dragit hem gratis från en elektronikskrot så oavsett vilket pris jag får så är det ju en vinst.
frugan var i skogen och plockade lingon idag, tror hon fick ihop för 700kr, hon ska plocka mer imorgon.
och jag fick besök av en zigenare som ville köpa en av mina skrotbilar, men han ville bara betala 500kr, jag frågade grannen om det var någon som han kände men det var det inte, dom har alltså åkt in på en liten lokal sidogata i en by som inte leder någonstanns och snokat runt, jag upptäckte att bildörren inte var riktigt stängd så dom har säkert öppnat men ville inte göra ljud av att stänga dörren

enligt grannen så betalar skroten 4000kr för en bil så det kan bli aktuellt