- Meddelanden
- 78
- Mottagna reaktioner
- 36
- Poäng
- 136
....
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Kanske kolla din ämnesomsättning genom blodprov? Möjligen har du redan gjort det.Kan också addera att jag inte tar några genvägar. Jag tränar 6 dagar i veckan och promenerar 8 kilometer om dagen. Det är ungefär 40-45 minuter träning per gång så inte något wow men tycker själv jag är ganska duktig och disciplinerad. Kör 90% kondition 10% styrka.
Dag ut och dag in.
Men jag vet fan inte om det är genetiskt eller att min kost är helt värdelös men ingenting händer på vågen.
Så jag känner verkligen att jag gör mitt yttersta och provat allt så får bli detta nu.
Kör open office eller google kalkylark. Dessutom är det ju inte snordyrt att betala för Office 365
Ska du inte börja med 0,25?Från och med idag har jag det. Tog en dos nyss. 0.5 mg.
Är det lagom?

Det ingår ju väl inte i högkostnadsskyddet om det inte är för diabetes?Det är väl en definitionsfråga
Det är på recept men jag har ju inte diabetes.
Har många nära vänner som jobbar som läkare. Fick det utskrivet.
Innan någon går i taket för att man snor diabetesmedicin så är det ingen bristvara längre, var inte restat på ett enda apotek i Malmö + kraftig övervikt är lika farligt som diabetes.
StämmerDet ingår ju väl inte i högkostnadsskyddet om det inte är för diabetes?
”Ju väl inte” fantastiskt meningsbyggnad från min sida därStämmer

Lite samma här, fick SMS från ett låneföretag häromdagen, började med "Som skötsam kund hos ***". Tjena tänkte jag, dom ingår i min skuldsanering...förvisso sköter jag ju skuldsaneringen om det är så dom tänkte2020 betalade jag tillbaka lumify lånet! Har varken loggat in, ansökt eller ens tänkt tanken på att ha med dem att göra igen.
Det har nästan gått 5 år alltså och idag får jag sms fr dem som inleds med ”Goda Nyheter, vi sänker våra priser……” läste inte ens hela, raderade direkt!!!!!
.Kul att de tycker man är skötsam trots alla en miljon gångerna de ringt, sms:at och mejlat om att man är sen med betalningLite samma här, fick SMS från ett låneföretag häromdagen, började med "Som skötsam kund hos ***". Tjena tänkte jag, dom ingår i min skuldsanering...förvisso sköter jag ju skuldsaneringen om det är så dom tänkte.

Ungefär så, och att den skötsamma skulden ingår i en skuldsanering och inan dess låg hos inkasso. Jag tycker väl inte själv att jag varit så skötsam precis, tyvärrKul att de tycker man är skötsam trots alla en miljon gångerna de ringt, sms:at och mejlat om att man är sen med betalning![]()

Jag får oxå såna sms/mail från flera såna lånebolag. Jag är ju sååå skötsam! Sen att skulderna jag haft till dom har sanerats bort verkar ju inte göra nått...Ungefär så, och att den skötsamma skulden ingår i en skuldsanering och inan dess låg hos inkasso. Jag tycker väl inte själv att jag varit så skötsam precis, tyvärr![]()
Ett tydligt tecken på hur seriösa dessa företag är...Jag får oxå såna sms/mail från flera såna lånebolag. Jag är ju sååå skötsam! Sen att skulderna jag haft till dom har sanerats bort verkar ju inte göra nått...
Har ni öppet fiber? Kolla med ert stadsnät isfVad i helvete är detta för ockerpriser??
Betalar 299 alltid kolla nu....
Kan jag byta internet om jag bor i ett Tele2 hus? Detta är ju ett jävla rån.
Visa bilaga 4803
Exakt samma fick jag förra månaden.Vad i helvete är detta för ockerpriser??
Visa bilaga 4803
Jag har för mig att när jag tecknade abonnemanget för ett år sedan att det stod att efter ett år höjs det till 599.Vad i helvete är detta för ockerpriser??
Visa bilaga 4803
Inget som jag kommer göra såklart, bara en dum idé - Som nordiskt grannland verkar det inte vara speciellt svårt att få personnummer och bankkonto på Grönland. Verkar som om man är från Norden att det krävs att man bor där 6 månader för att ha fullt medborgarskap som Grönlänning.
Skulle inte förvåna mig om man får medborgarlön (och amerikanskt medborgarskap?) ifall att dom röstar in sig i USA istället för Danmark. 57000 invånare bara på Grönland, så kan nog landa en del pengar på deras bankkonton på ett eller annat sätt. En viss person uttryckte sin vilja igen inatt att få äga Grönland för internationell säkerhet och trade routes
Jag skulle gissa på att det resulterar i en medborgarlön och greencard eller liknande om man har fullt medborgarskap på grönland ifall usa tar överJa jag förstår inte ens idén. Ska man flytta till Grönland för att få ett bankkonto och ev få bidrag på det?
Din bindningstid måste ha tagit slut, så bind omVad i helvete är detta för ockerpriser??
Visa bilaga 4803
Alternativt byt leverantör.På vilket sätt kommer du att bli av med "missbrukarna" om kf tar en bil fr dem?Har en fråga som @Lasseman kanske kan svara på.
Jag stör mig på en person som "flyttat in" till min granne. Han är inte skriven här utan vid grannens son.
Personen i fråga är missbrukare och har vad jag kunnat se stora skulder (dom på över 700 000 till en bank)
Står ej skriven här.
Men de dök upp en bil som han brukar, bilen står ej på honom utan på en tjej i sthlm.
Bilen i sig har ett vist värde även om denne har körförbud.
Kan kronofogden utmäta bilden av honom om polisen stannar honom eller jag tipsar dem om att han brukar denne?
Jag gör allt i min makt för att göra livet surt för honom och grannens son. Då jag inte vill ha missbrukarna här.
Så du ska jaga iväg dom så någon annan får dom som grannar?Då jag inte vill ha missbrukarna här.

Har en fråga som @Lasseman kanske kan svara på.
Jag stör mig på en person som "flyttat in" till min granne. Han är inte skriven här utan vid grannens son.
Personen i fråga är missbrukare och har vad jag kunnat se stora skulder (dom på över 700 000 till en bank)
Står ej skriven här.
Men de dök upp en bil som han brukar, bilen står ej på honom utan på en tjej i sthlm.
Kan kronofogden utmäta bilden av honom om polisen stannar honom eller jag tipsar dem om att han brukar denne?
Jag gör allt i min makt för att göra livet surt för honom och grannens son. Då jag inte vill ha missbrukarna här.
Ca 26,000 brutto skulle jag tippa. Om hon inte har inkomstförsäkring.En fråga
Min sambo har 30 000 netto som lärare.
Hennes vikariat går ut i sommar.
Om hon mot all förmodan står utan jobb någon månad hur mycket ersättning får hon då netto av A-kassan om denna är 80% av inkomsten?
Hennes bruttolön är 38.000 om det spelar roll.
Hur vet du hur mycker han har skuld .Har du köpt uppgifter om honom och kollat hans skuld ?Har en fråga som @Lasseman kanske kan svara på.
Står ej skriven här.
Nej det är ju gratis, bara att ringa kfm.Hur vet du hur mycker han har skuld .Har du köpt uppgifter om honom och kollat hans skuld ?
Då är du inte själv bra granne om du kollar upp andra människor.!
Man måste ha personnummer från detta personen annars säger dem inget .Nej det är ju gratis, bara att ringa kfm.
Bara att uppge personnummer och fråga, så får man uppgifterna?Nej det är ju gratis, bara att ringa kfm.
Missbrukarna måste leva också, finns det någon annan du vill göra livet surt för eller har du kanske en lista?Har en fråga som @Lasseman kanske kan svara på.
Står ej skriven här.
Missbrukarna måste leva också, finns det någon annan du vill göra livet surt för eller har du kanske en lista?
Ingen av dem är skrivna här. Tycker gott de kan åka hem till sig.På vilket sätt kommer du att bli av med "missbrukarna" om kf tar en bil fr dem?
Självklart ska de med få leva. Men när de förstör för mig och mina barn, snor saker ur vårt garage, skräpar ner på vår tomt, för liv mitt i nätterna och är allmänt odrägliga, samt säljer droger på parkeringen utanför. Då vill jag inte ha dem i min närhet.Missbrukarna måste leva också, finns det någon annan du vill göra livet surt för eller har du kanske en lista?