• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Denna bergochdalbana

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Vilket liv man lever. Ena stunden har man hopp för framtiden. Andra stunden vill man ta slut på eländet. Hur mycket sliter inte detta på ens kropp och själ. Lyckats göra bra deal med två där lånen hamnat i tingsrätten och i övrigt så flyter mina avbetalningsplaner och skulderna minskar. Men är det vettigt att behöva punga ut mer än 40000 kr per månad på sina räkningar bara för att man inte kan få ett samlingslån. Blir tokig på riktigt. Nu ska jag deppa hela helgen. Livet suger.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 507
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 522
Mottagna reaktioner
6 971
Poäng
4 507
Nej det är verkligen inte vettigt, det är helt galet! Förstår precis hur du känner. Försök fokusera på att skulderna minskar! Kram!
 

tussan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
22 Mars 2014
Meddelanden
1 463
Mottagna reaktioner
417
Poäng
557
Uah de e kämpigt men för varje månad som går får man tänka att skulderna minskar o på så vis blir de ju bättre även om de tar tid :/
 

Weestern

Aktiv medlem
Poäng: 52
Blev medlem
17 Augusti 2016
Meddelanden
39
Mottagna reaktioner
17
Poäng
52
Jag blir också så jävla trött. Man ser inget slut på skiten. Jag gråter inombords när jag tänker på hur mycket onödig ränta man betalar varje månad.

Man jobbar helt gratis och det finns absolut ingen hjälp man kan få. Systemet är så jävla ruttet!
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Fy fan vad vi kämpar. Om någon skulle bara förstå det istället för att stirra sig blind på UC betyg. Jag menar man skulle kunna ha blanco/samlingslån med hårdare villkor bara dvs inget inkasso, direkt till kfm och utmätning. Har INGA problem med det eftersom jag har betalningsutrymme och skulle klara det alla dagar i veckan men ingen fattar det. Jag är så mentalt trött.
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Deppar vidare denna soliga måndag. Vet faktiskt inte hur jag ska ta mig ur mitt skit just nu. Är helt dränerad. Varför kan det inte finnas stöd och hjälp för såna som oss? Jag förstår verkligen inte. Blir så ledsen.
 

Nystart

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2016
Meddelanden
963
Mottagna reaktioner
354
Poäng
487
Deppar vidare denna soliga måndag. Vet faktiskt inte hur jag ska ta mig ur mitt skit just nu. Är helt dränerad. Varför kan det inte finnas stöd och hjälp för såna som oss? Jag förstår verkligen inte. Blir så ledsen.
Ja tänk om det fanns hjälp och stöd någonstans. Skickar en styrkekram!
 

Weestern

Aktiv medlem
Poäng: 52
Blev medlem
17 Augusti 2016
Meddelanden
39
Mottagna reaktioner
17
Poäng
52
Deppar vidare denna soliga måndag. Vet faktiskt inte hur jag ska ta mig ur mitt skit just nu. Är helt dränerad. Varför kan det inte finnas stöd och hjälp för såna som oss? Jag förstår verkligen inte. Blir så ledsen.

För att det finns så mycket pengar att tjäna på folk som hamnat i den här situationen. Det har jag insett. Det är bara att acceptera det.
 
Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp