• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Deppig som fan

Johan_99

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
18 Augusti 2021
Meddelanden
51
Mottagna reaktioner
16
Poäng
62
Låter ju alldeles utmärkt med att ta 1 veckans semester för att starta igång en riktigt egovecka med rutiner igen. Och sedan varför du är ledig har du ju ingen skyldighet att tala om <3

Jag har märkt att när man lever själv och är mkt ensam så blir det väldigt mycket fokus på jobbet. Dvs det är där man lägger energin. Jag försöker verkligen verkligen tänka om och jag får öva öva öva på det. Att jag behöver träna, ha socialt umgänge och göra roliga saker utanför jobbet för att faktiskt orka jobba. Livet är så kort. Vi behöver liksom värdera vår fritid lika högt såsom vi gör ett jobb. Träning är ju att ta hand om sig själv, - tänk vilken bra grej liksom. Lätt för mig att skriva det så här men jag kämpar med det hela tiden.
Och sociala medier måste man fan sluta titta på ....jag har mått sååå dåligt och gör i periodvis när jag kollar instagram på alla vackra människor ( enligt normen) hur man ska se ut och vad man ska äta, träna osv....Och allt är fake.. Bra att ha med sig <3

Ja fy fan. Vad trött man blir på sociala medier. Kul att folk är lyckliga men stör mig som fan på att alla ska skriva det hela tiden. Folk som lägger upp bilder på 1 sätt dom absolut inte ser ut.
Hej! Du är INTE ensam. Sverige är det land med mest singelhushåll och under den här pandemin är det många fler som känner sig ensamma och mår dåligt <3
Vi finns här för dig bara ett PM eller foruminlägg bort!!

Tränar / motionerar du något? Jag är väldigt ensam och bara jobbar som du beskriver. Men har börjat träna mer och mer det har verkligen stärkt mig mycket. Och det sätter igång bra hormoner och kroppen och knoppen <3 Om så bara en promenad.
Man mår lite överlag bättre på sommaren med. Lite skönare att ta promenader osv än när det är 20 minus ute.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp