• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Desperat ta utt stora summor

D

Denskuldsattepiraten

Gäst
Poäng: 0
Ett annat sätt du kan göra är att skaffa ett skrill konto sen verifiera dig snabbt där sen söker du på återförsäljare av paysafecard på google. Säljes i dom flesta butikerna som har en förbutik tex willys/cirkel k/hemköp m.m.

Få en 16 siffrig kod på varje safecard sen fyller du på ditt skrill konto med koden sen för över direkt till din bank från skrill till tex swedbank.

Du får lov att skicka in pass/körkort/id kort till paysafecard för att verifiera att du är du men det blir klart på ca 5 minuter om du ska överföra mer än 2 500kr.

När jag gjorde det här så satt jag in pengar på skrill ca 19.00 och förde direkt över till min bank så fanns pengarna på mitt swedbank kl 16.00 dagen efter.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Sylto

Viktig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
12 April 2018
Meddelanden
99
Mottagna reaktioner
57
Poäng
157
Smart med skrill!! Inte tänkt på.. jag behöver degen på ett konto som jag inte något kort kopplat till.. skrill kommer därför funka fint :)
 

DenSkuldsatteMannen

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
1 Maj 2018
Meddelanden
526
Mottagna reaktioner
405
Poäng
487
Ett annat sätt är att skaffa appen Betalo, med den kan du registrera ett kreditkort och sedan få pengarna överförda till ditt bankkonto, betalo där ut en avgift, tror det är 1% av summan du vill överföra, sedan dröjer det max 2 dagar så finns pengarna på ditt konto, funkar jättebra faktiskt! :D
 

Bramserud

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 747
Blev medlem
7 Augusti 2017
Meddelanden
1 673
Mottagna reaktioner
837
Poäng
747
Ställ dig på närmaste bensinmack och erbjud folk att tanka för 1000 kr om du får 900 kr i näven. Det kostar förstås dig en slant, men du lär maxa ditt kort snabbare än de flesta.
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 635
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Det fungerar inte att göra överföring till Betalo från Klarna-kortet.

Ett annat sätt är att skaffa appen Betalo, med den kan du registrera ett kreditkort och sedan få pengarna överförda till ditt bankkonto, betalo där ut en avgift, tror det är 1% av summan du vill överföra, sedan dröjer det max 2 dagar så finns pengarna på ditt konto, funkar jättebra faktiskt! :D
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp