Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Dinfinans mobilt bankid funkar ej?

Hej! Jag ansökte om lån på Dinfinans, kom så långt som till den mobila legitimationen. Sen står det 'identifiering avbruten'. Är det fel hos dom eller hos mig? Har provat flera ggr men nu vågar jag inte mer, ifall ansökan gått igenom....men verkar inte så då jag inte fått bekräftelse. Någon mer som råkat ut för detta? Tack på förhand!

Det kan finnas flera skäl till att ditt BankID inte fungerar:
- Du kanske inte har dataanslutning. Kontrollera inställningarna i telefonen.
- Du kanske inte når mobilnätet från den plats där du befinner dig. Uppsök en plats med mobiltäckning och prova därifrån eller använd WiFi/WLAN.
- Ditt BankID kan vara så gammalt att dess giltighetstid har gått ut. Beställ i så fall ett nytt från din Internetbank.
- Du eller banken kan ha spärrat ditt BankID. Beställ i så fall ett nytt från din Internetbank.
- Du kan ha låst ditt BankID genom för många inmatningar i rad av fel säkerhetskod. Spärra i så fall ditt BankID och beställ ett nytt från din Internetbank

Kan det vara någon av dessa anledningar??

Tack för ditt bra svar! Fast nej, är inte något av detta...
Kanske går prova med vanligt på hemdator och se. Tänkte om det var någon mer dom råkat ut för samma sak.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp