Lånforum.se rekommenderar

1. Advisa - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Zmarta - Jämförelsetjänst för lån
4. Klara lån - Jämför lån utan UC
5. Loanstep - Lån utan UC

Donerar 200 kr till två personer eller 400 kr till en

Plshelp

Viktig medlem
Poäng: 62
Meddelanden
76
Mottagna reaktioner
17
Poäng
62
Hej, fantastiskt fint utav dig. Har varit på spelpaus sedan hösten 2020, det bästa jag gjort. Har under den tiden försökt att bli av med mina skulder så har tyvärr inte fått mycket över varje månad. Denna månad är hemsk som alltid under januarimånad. Verkligen fint gjort och vill verkligen inte verka girig men detta hade verkligen hjälpt mig och mina barni denna extremt krisade månad med 0kr på kontot

Senast ändrad:

Erikfilip

Ny medlem
Poäng: 6
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
2
Poäng
6
Vet inte om denna tråden fortfarande är aktuell, min dotters födelsedag var nu i söndags och grät mig igenom den då jag inte har haft råd att köpa en enda födelsedagspresent till henne och nu när hon är hos sin mamma denna veckan försöker jag ordna så att vi kan hitta på något litet eller äta något gott på fredag när hon kommer nästa gång. Det gör ont att inse att ens problem spiller över på barnen och har under många år haft problem med droger och spel och är drogfri sen ett år tillbaka och spelfri i 6 månader och förhoppningsvis skuldsanering innan 2022 är slut.
Även om det inte blir jag eller om detta inte är akuellt längre så är det en fantastisk fin gest av trådskaparen! Allt gott till dig
Mvh Erik

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp