• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Dundle mobilbetalning

Jurgen

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
17 Februari 2012
Meddelanden
212
Mottagna reaktioner
17
Poäng
72
Köpte paysafecard för 1000kr via fortumo. Fick ju givetvis inget på mejlen. Kommer fortumo nu att dra 100kr?
kan ju inte behöva betala för paysafecard om jag ej fått något? Är det dundle jag ska höra av mig till?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Morotsjuice

Aktiv medlem
Poäng: 27
Blev medlem
11 Augusti 2022
Meddelanden
22
Mottagna reaktioner
6
Poäng
27
Köpte paysafecard för 1000kr via fortumo. Fick ju givetvis inget på mejlen. Kommer fortumo nu att dra 100kr?
kan ju inte behöva betala för paysafecard om jag ej fått något? Är det dundle jag ska höra av mig till?

Yes Dundle. Dom löser!
 

Milou

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
31 Mars 2020
Meddelanden
485
Mottagna reaktioner
130
Poäng
327
Telia verkar ha spärrat fortumo...jag kunde använda det flera gånger, men så igår så betalade jag 2 gånger av 8, sen sa den:
Seems that purchasing this product is not permitted for your phone number. Please contact your mobile operator.

Hur konstigt är inte det då? Har inte nått upp till de 5000 kr jag har som maxtak på telia, så kan fundera på om de upptäckt att den tjänsten vill de inte stå för?
 

Nz88

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
4 Januari 2021
Meddelanden
721
Mottagna reaktioner
104
Poäng
317
Tydligen så får man inte byta nummer. Provade nu blev verifiering, och dom nekar eftersom jag ha är nytt nummer är nu spärrad där och får ingen återbetalning och får inte min order.
 

KalleJohan

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
21 Augusti 2022
Meddelanden
20
Mottagna reaktioner
4
Poäng
6
Jag köpte 100 kronors Neosurf voucher på dundle via fortumo. Jag har fått bekräftelse på köpet via sms men inte fått mina koder på mejl. Någon annan varit med om detta?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp