Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

easycard... hur lång tid tar det?

Hej,
BN beviljade inget kreditkort men däremot fick jag ett Easycard beviljad av Collector med den lägsta kreditgränsen på 5000 kr.

Ringde och frågade om de skickar avtalet per post eller per mejl. Svaret var att om jag inte fått ngt mejl tills på torsdag så ska jag ringa igen??!!!! Vad segt!

Ni som har Easycard och blivit beviljade ganska nyligen... tog det så lång tid?

HAr fått avslag på alla andra ställen så jag blev nästan chockad när de sa att det var beviljat!

Nu måste jag vänta tills creditsafe uppdaterar inkomsten så jag kan få höja min ferratum limit.
Fick höjning av Flexlimit från 5000 till 10 000 kr!

överlag märks det att kraven har skärpts!

men att det ska ta 4-5 dagar att få avtalet för signering? Per mejl dessutom!
Men de har väl mycket att göra.

Tog upp till 3,4 veckor innan jag fått kort och kod så jag kunde använda kortet, väldigt störande

oj då, det var långtid!

Collector hade skickat koden per post men själva kortet som rekommenderat brev. Jag var bortrest så kortet hade skickats tillbaka. Ringde Collector och de ska skicka ett nytt kort. Men när jag ringde de INNAN jag reste bort för att fråga om hur de skickar kortet sa den jag pratade med att det skulle skickas med vanlig post!

EN FRÅGA till er som har Easycard!
Kan man bli erbjuden en kredithöjning efter ett tag (när man skött sina betalningar) eller är det bara en inkomsthöjning som kan leda till höjd kredit?

EN FRÅGA till er som har Easycard!
Kan man bli erbjuden en kredithöjning efter ett tag (när man skött sina betalningar) eller är det bara en inkomsthöjning som kan leda till höjd kredit?

Ingen som vet?

Jag begärde aldrig höjning av mitt Easycard men däremot gjorde jag det på mitt Easyliving som också är Collector, jag ringde dem och de tog en UC som inte syns.

Jag begärde aldrig höjning av mitt Easycard men däremot gjorde jag det på mitt Easyliving som också är Collector, jag ringde dem och de tog en UC som inte syns.
Tack för svar :) Hur lång tid efter att du fått kortet gjorde du detta? Hade dina förutsättningar förbättrats då? Högre inkomst?

Tror det var ca 1 år, samma förutsättningar men är alltid noga med att betala i tid och alltid lite mer än lägsta belopp och det hade påverkan på höjningen sa de.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp