• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Easykredit - erfarenheter?

Segö

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
6 Maj 2020
Meddelanden
80
Mottagna reaktioner
6
Poäng
42
Hej!

Tack alla som skriver här sina tips/stöd/ hjälp/, Så igår efter jag hade läst här om olika alternativ, ville bara chansa och ansökte om Easykredit , 15000kr.
På morgonen fick sms att det är beviljat. Helt oförväntat.
Vad har ni för erfarenheter av dom ? Verkar vara liknande kreditkort bara utan kort.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Laaban

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
15 Oktober 2019
Meddelanden
391
Mottagna reaktioner
144
Poäng
327
Hej!

Tack alla som skriver här sina tips/stöd/ hjälp/, Så igår efter jag hade läst här om olika alternativ, ville bara chansa och ansökte om Easykredit , 15000kr.
På morgonen fick sms att det är beviljat. Helt oförväntat.
Vad har ni för erfarenheter av dom ? Verkar vara liknande kreditkort bara utan kort.

krediten syns på uc
Tror att de tar en avgift vid varje uttag

jag hade de en kort period, men avslutade den då jag inte ville ha den synlig på min uc
 
V

Vlite

Gäst
Poäng: 0
Är det lättare att få på easykredit än credway?

Har hög på creditsafe men endel spel transaktioner. Såg att man ansöker via bank och bank id på easy och bank id bara på credway. Behöver man ringa de efter ansökan på någon?
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Jag har inte fått göra uttag eller höjs min kredit hos dom sen Corona kom . De hänvisar till att pga osäkerhet i världen bla bla pausar vi . Är det bara jag som fått det av dom ?
 
V

Vlite

Gäst
Poäng: 0
Jag har inte fått göra uttag eller höjs min kredit hos dom sen Corona kom . De hänvisar till att pga osäkerhet i världen bla bla pausar vi . Är det bara jag som fått det av dom ?

Menar du easycredit? Behövde du ringa upp vid ansökan? Kanske inte är värt att ansöka då om de nekar folk pga Corona
 
X

Xlite

Gäst
Poäng: 0
Tänkte ta ett lån som man fick ut igår söndag, frågade chatten om de hade öppet som vanligt med tanke på Corona. Sa de att de hade så sökte 9 tusen. Blev nekad med 275tusen i inkomst aldrig vart hos fogden eller inkasso. Och väldigt bra creditsafe inga synliga lån ok ålder och aldrig lån hos någon av deras lånsidor.

Undrar vem de ger lån till hahah men nu vart det för det bästa då jag fick på fairlo vilket var mkt bättre efter att jag läst på lite.
 

Chris123

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
11 Oktober 2018
Meddelanden
219
Mottagna reaktioner
73
Poäng
217
ja
Jag har inte fått göra uttag eller höjs min kredit hos dom sen Corona kom . De hänvisar till att pga osäkerhet i världen bla bla pausar vi . Är det bara jag som fått det av dom ?
Hej Andrea, jag har kunnat göra uttag hela tiden, senast i slutet av maj. har du varit sen med betalningar eller liknande ? Jag har inte testat att höja kredit dock.
Så du har blivit nekad sen i mars då ?
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Ja blev nekad både nu och i april och maj . Har på credway och easycredit . Aldrig varit sen på credway men på easycredit har jag varit sen . Jag trodde dock att det ändå skulle kunna gå o göra uttag på credway men nej . Kan det bero på det ?
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Höja har inte heller gått
 

Chris123

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
11 Oktober 2018
Meddelanden
219
Mottagna reaktioner
73
Poäng
217
Ja blev nekad både nu och i april och maj . Har på credway och easycredit . Aldrig varit sen på credway men på easycredit har jag varit sen . Jag trodde dock att det ändå skulle kunna gå o göra uttag på credway men nej . Kan det bero på det ?
Hej Andrea, tror det beror på att du varit sen, sa de inget om det när du pratade med dem ?Hamnade du hos inkasso, eller hur sen var du ?, Sen är ju Credway, Easycredit och Credigo ju samma företag..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp