Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Eftersändning av post

Hej, funderar på om jag inte kan eftersända min post till en rik shejk i Saudiarabien så han öppnar och betalar alla räkningar. För det är typ den enda post jag får. Får post tre ggr per dag och det är bara påminnelsen, inkasso, sista påminnelsen etc etc! Jag vill inte ha post! Ibland är det fler än tio brev per dag! Jag får samla mig och tvinga mig att öppna alla och inte bara låta de ligga i en hög. Så skriver jag listor vilka som är absolut mest akut och vilka som jag absolut måste ringa och prata med! Det har hållit på så här ett tag nu och ni kan föreställa er vilken energi det tar! Usch!

Det är ett halvtidsjobb att administrera all post, jag får också massvis med post, men nu är det mest från KF. Och inkassobolag som vägrar skicka till KF..

Det är så bra jobbat av er båda två Loppan och Myra att ta itu med sådan ibland obehaglig post som det ä,r man vet oftast vad det är innan man öppnar kuvertet. Bra Myra att du delar in det i kategorier om vilka som är mest akut och tar hand om det först. Vet själv om att ju längre man väntar med att öppna dessa brev desto sämre mår man mentalt av att veta att man har dem liggande. För vi kan ju inte stoppa huvudet i sanden och låtsas glömma dem de finns ju kvar när vi drar upp huvudet igen om ni förstår vad jag menar. Så att göra pinan kort att öppna obehagliga kuvert är det bästa. Så tummen upp till er båda:):)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp