Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ellos finaref med många UC

Mailade Ellos finaref om möjligheterna till lån när man har 26 uc förfrågningar, de besvarade inte min fråga utan fick svaret "Du är alltid välkommen att ansöka hos oss"! Vad har ni andra för erfarenheter av dem? Svåra eller lätta med många uc?

Vill tillägga att jag behöver ett lån på 20 000 för att finansiera en ny bröstoperation, har fått läckage, så måste åtgärda detta snarast, så jag vet INTE vad jag ska göra om de ej beviljar! Har 15 000 cash, men det fattas ytterligare 20 000 kr! Och med alla mina förfrågningar får jag snart panik över hur jag ska lösa det!

Mailade Ellos finaref om möjligheterna till lån när man har 26 uc förfrågningar, de besvarade inte min fråga utan fick svaret "Du är alltid välkommen att ansöka hos oss"! Vad har ni andra för erfarenheter av dem? Svåra eller lätta med många uc?

Ellos och Credento var de enda jag fick lån hos när alla andra avböjde. 24 Uc, HÖGT underskott av kapital (70 000 då) och 400 000 ca inkomst. Vågade dock inte söka på mer än 10 000 :-. Men fick det som sagt. Fick även 9000:- hos Extrakredit, men där tar de verkligen ockerräntor...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp