Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ellos lån, hur svårt?

Har sett flera inlägg här om Ellos lån. Jag skulle vilja ha fler svar på hur er sits har sett ut då ni blivit beviljade det lånet. Läste på ett annat låneforum att de beviljat lån till någon som hade 40 uc förfrågningar! Jag har själv 28 st just nu, 16 i augusti, men det går inte att vänta tills dess, då har jag nått botten om jag inte får hjälp den närmsta veckan!

hur ser din inkomst ut förövrigt.allt hänger inte på ff.
fick själv en gång lån hos ellos med minst 60 uc flera lån.men hadde rätt bra inkomst.
tror inte bara det är ff som det hänger på.
men pröva söka det är svårt säga vilka som blir beviljade eller inte.men ja de tar ju uc så det blir ju en till men testa du får svar direkt på skärmen.

380 000 i årsinkomst, lån på drygt 400 tkr, inga anmärkningar, MEN många uc! Om jag testar direkt på skärmen blir det nog avslag direkt, vet ej om chanserna är större om man pratar med dem istället? Fick konstigt nog ett billån utan problem för en dryg månad sedan hos Santander! Trodde jag inte!

380 000 i årsinkomst, lån på drygt 400 tkr, inga anmärkningar, MEN många uc! Om jag testar direkt på skärmen blir det nog avslag direkt, vet ej om chanserna är större om man pratar med dem istället? Fick konstigt nog ett billån utan problem för en dryg månad sedan hos Santander! Trodde jag inte!

Ett billån är skillnad. Då har ju långivaren din bil som säkerhet.

410 000 årsinkomst, blanco på dryga 600.000 hade ca 25 förfrågningar. Fick beviljat 10000 (vågade inte testa högre) av dom, och även av Credento 10000 när alla andra gav avslag.

tillvägagångsätt ?

Behöver oxå lite pengaförstärkning och undrar över hur Finaref och Credento gör,får man svar direkt på skärmen,ringer de upp för mer info,kontaktas arb.giv.?

Behöver oxå lite pengaförstärkning och undrar över hur Finaref och Credento gör,får man svar direkt på skärmen,ringer de upp för mer info,kontaktas arb.giv.?

Ellos fick jag svar av direkt på skärmen.
Credento fick jag lån hos via Lendo. Hade fått så många avslag hos alla så jag tänkte att jag inte hade att förlora på att få ytterligare en Uc. Trodde ingen skulle erbjuda lån, med som sagt Credento gjorde det.
Ingen av dessa 2 ringde upp mig för mer info, och Ingen ringde upp arbetsgivaren.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp