Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ellos privatlån, någon som provat.

Hej

Nån som har försökt med Ellos privatlån det sista ? Är dom svåra eller snälla i sin bedömning . Deras inkomstkrav på 84000 per år visar ju lite att dom inte har några högre krav .
Jag vet att dom tar UC men tänker att det hade varit bättre att ta ett lån där och betala av det sista jag har på vivus och onea .

Nån med info ??

Hej

Nån som har försökt med Ellos privatlån det sista ? Är dom svåra eller snälla i sin bedömning . Deras inkomstkrav på 84000 per år visar ju lite att dom inte har några högre krav .
Jag vet att dom tar UC men tänker att det hade varit bättre att ta ett lån där och betala av det sista jag har på vivus och onea .

Nån med info ??

Det jag har märkt själv är att jag aldrig har fått deras privatlån och det har inte spelat någon roll om jag har jobbat, pluggat eller varit föräldraledig. Men jag har haft mellan 20-30 000 i ellos klädkonto under varje söktillfälle. Har haft över 84000, det kan vara hårt ändå eftersom man får blankt nej även när jag haft få förfrågningar?

Tyvärr har jag märkt att långivare anger en inkomst men i själva verket kräver högre!

Det jag har märkt själv är att jag aldrig har fått deras privatlån och det har inte spelat någon roll om jag har jobbat, pluggat eller varit föräldraledig. Men jag har haft mellan 20-30 000 i ellos klädkonto under varje söktillfälle. Har haft över 84000, det kan vara hårt ändå eftersom man får blankt nej även när jag haft få förfrågningar?

Tack för info

Frågan är om klädkontot spelar in och därför du inte får . Då deras max är 30000 :- .
Har dom tagit UC med skulder synliga ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp