• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo - Lån utan UC
7. Loanstep - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Engångsbelopp tfa

Tobbe013

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
1 April 2022
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Några hundra kr bryr sig ingen i
Okej tacksam för din hjälp ! Så om jag fattar dig rätt så kommer bara dom hundra lapparna att synas vid en deklaration Nästa år om dom ens går igenom det under en skuldsanering så länge man sköter betalningarna och inga nya skulder faller in . Tack lasseman!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Klaridag

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
491
Mottagna reaktioner
104
Poäng
307
Okej tacksam för din hjälp ! Så om jag fattar dig rätt så kommer bara dom hundra lapparna att synas vid en deklaration Nästa år om dom ens går igenom det under en skuldsanering så länge man sköter betalningarna och inga nya skulder faller in . Tack lasseman!
Ja du kan va lugn, dom kommer inte bry sig. Så länge du sköter betalningarna som alltid så lev lite extra för dom där pengarna till annat
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 302
Mottagna reaktioner
12 800
Poäng
9 787
Okej tacksam för din hjälp ! Så om jag fattar dig rätt så kommer bara dom hundra lapparna att synas vid en deklaration Nästa år om dom ens går igenom det under en skuldsanering så länge man sköter betalningarna och inga nya skulder faller in . Tack lasseman!

Ja det syns på din deklaration, men du har säkert lite räntor som tar bort en del också.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 527
Mottagna reaktioner
6 128
Poäng
4 147
Okej tacksam för din hjälp ! Så om jag fattar dig rätt så kommer bara dom hundra lapparna att synas vid en deklaration Nästa år om dom ens går igenom det under en skuldsanering så länge man sköter betalningarna och inga nya skulder faller in . Tack lasseman!
Jag hade meddelat min handläggare.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp