Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

enkla lån utan förfrågan

När det kommer till banker som kollar UC ff så ser det relativt dött ut, enligt mig, då jag själv letar förbrylt efter en bank som mer eller mindre "struntar" i att kolla antalet ff hos UC. :)

Borde kunna få på Cashbuddy eller Cash2You dom fick jag 15000 på bda två när jag hade 10 anmärkningar och massa förfrågningar, men du kanske redan har där :)

Borde kunna få på Cashbuddy eller Cash2You dom fick jag 15000 på bda två när jag hade 10 anmärkningar och massa förfrågningar, men du kanske redan har där :)

Intressant det där!. Trodde det skulle vara ännu mer omöjligt att få lån hos CashBuddy med 10st bet. anmärkningar, med tanke på att jag själv sökt där, men fått avslag. Och detta utan några anmärkningar. Märkligt hur vissa har tur medans andra bara har otur. Kanske berodde på att jag redan hade massa andra lån och krediter som gjorde att jag fick avslag, eller det att jag har över 33ff hos UC. Oh well... :)

Är det någon som har några erfarenheter Ellos privatlån? Tar de UC? Har ca 20 UC sedan tidigare är det kört då?

Finaref som administerar Ellos Privatlån är inte roliga att ha och göra med, är man det minsta sen med betalningen jagar dom dig via telefon och jag tycker Ellos lån har dyra månadskostnader. Tror också att de tar UC kan inte tänka mig annat.

Finaref som administerar Ellos Privatlån är inte roliga att ha och göra med, är man det minsta sen med betalningen jagar dom dig via telefon och jag tycker Ellos lån har dyra månadskostnader. Tror också att de tar UC kan inte tänka mig annat.
Håller med. Jobbiga om man är sen. Är dyra. Tar UC, men iallafall för nåt år sedan, lätta att få. Kunde jag få med inkomst 110 tusen per år och 200 tusen i skuld så borde många vara kvalificerade. Godkänner inte bet.anm.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp