• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Entercard erbjudande

angel

Viktig medlem
Poäng: 41
Blev medlem
3 Juli 2020
Meddelanden
58
Mottagna reaktioner
8
Poäng
41
Är det fler här inne som fått brev hem av Swedbank entercard? Jag fick hem papper för att ansöka till entercard. Är man beviljad redan i så fall?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
1 273
Poäng
997
Är det fler här inne som fått brev hem av Swedbank entercard? Jag fick hem papper för att ansöka till entercard. Är man beviljad redan i så fall?

Troligen inte, de är skyldiga att göra en kreditkoll.
 

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Man är aldrig beviljad i förskott när man får sådana erbjudanden. Även fast det är adresserad reklam direkt till dig. Tänk att alla gör UC alltid som är seriösa och ger ok räntor.
 

angel

Viktig medlem
Poäng: 41
Blev medlem
3 Juli 2020
Meddelanden
58
Mottagna reaktioner
8
Poäng
41
Man är aldrig beviljad i förskott när man får sådana erbjudanden. Även fast det är adresserad reklam direkt till dig. Tänk att alla gör UC alltid som är seriösa och ger ok räntor.
Ja tänkte också på det, tack för svar.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 199
Mottagna reaktioner
12 760
Poäng
9 787
Man är aldrig beviljad i förskott när man får sådana erbjudanden. Även fast det är adresserad reklam direkt till dig. Tänk att alla gör UC alltid som är seriösa och ger ok räntor.

Nja, det skickas ut förbeviljade erbjudanden också
 

Kalaskulan

Kunnig medlem
Poäng: 407
Blev medlem
20 Februari 2020
Meddelanden
273
Mottagna reaktioner
237
Poäng
407
Jag tror du har svaret i din fråga. Du fick papper (läs: reklam) om att ansöka om lån.

I det finstilta skulle jag tippa på att du hittar ord som kreditprövning eller liknande.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 199
Mottagna reaktioner
12 760
Poäng
9 787
Aldrig varit med om. Om man inte är kund i banken innan, då har jag fått tror jag.

Jag fick från något för ganska länge sedan som jag inte hade haft att göra med, har för mig att det var pga medlemskap i någon förening, hur det gått till var dock bra fråga, var ett medlemskap som var avslutat för typ 15 år sedan
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp