Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Era bästa råd kring ett samlingslån med något högre UC-score

Hej på er,
Har följt detta forum dagligen sen ett år tillbaka. Har följt någras resor och blivit otroligt berörd av dessa, strongt jobbat av er alla som verkligen vill och kämpar på. Har själv suttit svårt intrasslad i ekonomiskt situationer genom livet och vet vilken energitjuv det att dagligen gå runt och tänka på hur man ska lösa morgondagens ekonomiska problem.

Ja har ett behov av ett samlingslån för att baka ihop mina småkrediter till en förmånlig månadskostnad.

Mina förutsättningar:
Årsinkomst: Ca. 290.000kr
Synliga blancolån: Ca. 135.000kr
UC-Score: 16,7%
1 Anmärkning (ca. 1.5 år gammal)
Inget skuldsaldo
9 UC-förfrågningar

Nu till min fråga:
Finns det någon möjlighet för mig med dessa förutsättningar? Vart skulle ni rekommendera mig att söka för ett samlingslån av osynliga lån och krediter på omkring 100.000kr? Ska ja gå via en förmedlare eller ska ja gå till direkt till någon av de låneinstitut som erbjuder lån med betanm?

Vet att många av er skulle rekommendera att vänta ner scoren ytterligare men min UC-score har nyligen sjunkit ifrån 32-16,7% och känner att jag har väntat nog nu och vill gärna göra en ansökan här i veckan. Detta för att slippa pussla varje månad och hamna på en human månadskostnad.
Kan det vara så att det är bättre att försöka samla ihop blancolånen och de ej synliga blancolånen?
Ska ja uppge att ja ska samla lån fast det är lån som ej syns på UC?

Tusen tack till dig som orkat läsa igenom inlägget och kommer med tips och erfarenheter.

Ha en fin kväll allihop.

16,7% är fortfarande väldigt högt i bankernas ögon och tvivlar på att du kommer få ett lån på 100.000.

Balanzia är rätt schyssta men även dem har en gräns på 15%

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp