Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Erfarenheter av Brocc

Är det ngn som kan ge mig information om Brocc. Hur betalas pengarna ut. Jag har godkänt via bankid. Tryckte samla lpn. Då komnde upp att jag skulle skicka in filer på vilka lån jag ville samla. Skiclade in 3 men sen tryckte jag gå vidare o så komnde upp att lånet är under granskning och betalas ut om 3-4 dagar. Betyder det att lpnet ör beviljat eller kan dom ändra sig ? Är lite orolig. Kan ngn som fått lån beviljat där berätta hur de går till? MvH

De står att jag fått lånet beviljat. Fick de igår. Signerade med mobilt bankid. Men så står de så under vanliga frågor ställda till dom. Man blir lite förvirrad

Bilagor

• Screenshot_20190521-070651_Email.jpg
    Screenshot_20190521-070651_Email.jpg
    552 KB · Visningar: 260
  • Screenshot_20190521-070628_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20190521-070628_Samsung Internet.jpg
    738 KB · Visningar: 259
Jag har lån hos Brocc. Om jag inte minns fel så fick jag ett preliminärt beviljande och sedan ett mail om att lånet var beviljat och utbetalt. Samlade dock inte lån. Lånet utbetalades till mitt angivna bankkonto...återbetalar via autogiro.

Jag har lån hos Brocc. Om jag inte minns fel så fick jag ett preliminärt beviljande och sedan ett mail om att lånet var beviljat och utbetalt. Samlade dock inte lån. Lånet utbetalades till mitt angivna bankkonto...återbetalar via autogiro.
Så då behöver jag invänta ytterliggare ett mail om att lånet ska utbetalas innan jag kan andas ut ? Stort tack för din hjälp o feedback

Så var det för mig men jag vet inte hur det fungerar idag men antar det. Hoppas det löser sig i vilket fall som helst!

Så då behöver jag invänta ytterliggare ett mail om att lånet ska utbetalas innan jag kan andas ut ? Stort tack för din hjälp o feedback

Har nu skickat in vilka lån dem ska lösa. Fick detta meddelande efter jag skickat in. Menar dom att de betalar ut nu och löser lånen till mig ??

Bilagor

• Screenshot_20190521-115607_Email.jpg
    Screenshot_20190521-115607_Email.jpg
    393 KB · Visningar: 229
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp