Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

erfarenheter av Sparlån?

Hej!
Blev i torsdags förra veckan godkänd för ett lån hos Sparlån. Signerade ansökan med bankID under fredagen och fick där besked om att Sparlån skulle meddela mig när pengarna utbetalas. Informationen på Sparlåns hemsida är ytterst bristfällig men vad jag läst mig till så utbetalas beviljade lån inom 24 timmar. Jag har fortfarande inte hört ett pip ifrån Sparlån och jag börjar bli aningen nervös. Kan de neka en lånet efter en beviljad ansökan? Sparlån använder ju sig av "peer 2 peer" - vad händer därför om ingen finansiär hittas? Eller är den biten redan avklarad i och med att ansökan ursprungligen beviljades? Tacksam om någon som har erfarenhet från Sparlån kan svara på dessa frågor då ingen info finns att hitta på Sparlåns hemsida :/

Lizard King

Hej

Tack för ditt inlägg gällande Sparlåns tjänster och produkter. Vi beklagar att den information som finns på vår hemsidan inte kunde besvara dina frågor. Vi ska naturligtvis ta med oss denna feedback i och med att vi alltid strävar efter att göra användarupplevelsen så informativ som möjligt. Vi skulle vara tacksamma om du kan lämna dina kontaktuppgifter eller kontaktar kundservice så att vi kan besvara dina frågor mer ingående.

Med vänlig hälsning
Sparlån
tel: 08-50 12 15 80
[email protected]

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp