Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ett stort steg på vägen

Fick idag två lån som gör att min månadskostnad går ner från 20.000 till 8.000 i räkningar inkl hyra vilket är en sån stor lättnad. Att skriva mailen till alla skit smslånföretag och be om att förtidsinlösa lånen är den bästa känslan på länge. Betala av Onea lånet var en stor fuck off känsla.

Nu väntar jag 3 månader till sen försvinner 7/8 UC ff och jag ska söka om ett samlingslån till bättre ränta.
Kan även tillägga stt jag varit spelfri i två månader med ett återfall vilket känns otroligt bra.

Fick idag två lån som gör att min månadskostnad går ner från 20.000 till 8.000 i räkningar inkl hyra vilket är en sån stor lättnad. Att skriva mailen till alla skit smslånföretag och be om att förtidsinlösa lånen är den bästa känslan på länge. Betala av Onea lånet var en stor fuck off känsla.

Nu väntar jag 3 månader till sen försvinner 7/8 UC ff och jag ska söka om ett samlingslån till bättre ränta.
Kan även tillägga stt jag varit spelfri i två månader med ett återfall vilket känns otroligt bra.
Grattis! Stor skillnad på 12 000 kr i månaden. Hade du bra förutsättningar?

Bra jobbat, måste kännas fantastiskt skönt att mer än halvera månads kostnaden. Ett stort steg i rätt riktning. Kämpa på!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp