• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Everday plus felaktiga uppgifter skatteverket

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 522
Mottagna reaktioner
969
Poäng
787
Bra info...för det var exakt detta som hände med Aasa Kredit i fjor. Dom rättade eller la till efter det att många av oss redan hade godkänt våra deklarationer och vi fick inte nys om detta förrän efter sista dagen att deklarera var över för att erhålla våra skattepengar innan påsk. Detta gjorde att många av oss fick vänta tills juni för att e


Det vet man inte OM inte just bolaget som har gjort denna ändring skickar ut mail till sina kunder om ändringen. Jag noterade detta försent i fjol att Aasa Kredit hade gjort ändring då inget meddelande om det kom mig tillhanda... Jag insåg det först när folk började skriva om det här ute... :(

Jag hade ett lån hos Everyday, men jag har inte fått någon mejl om det. Jag kommer att bli otroligt förbannad om jag inte får skatteåterbäringen i april....
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 522
Mottagna reaktioner
969
Poäng
787
Logga in på er deklarations-sida på skatteverket.se, så ser ni om nått kreditbolag har skickat in en ändring. Håll koll fram till den 2 april då det är deadline. Har någon skickat in ändring är det bara att godkänna deklarationen igen.

Det står fortfarande "Inskickad" överst på sidan när jag loggar in. Denna ändras väl om det kommer in nya siffror?
 

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 870
Mottagna reaktioner
150
Poäng
417
Jag hade ett lån hos Everyday, men jag har inte fått någon mejl om det. Jag kommer att bli otroligt förbannad om jag inte får skatteåterbäringen i april....
har du haft lån på everyday under 2018
jag tror att det är kunder som även hade lån tidigare men avslutat som de skickat ränte uppgifter på under 2018
det är felaktigt eftersom lånet var avslutat eller inte används under 2018
 

Chris123

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
11 Oktober 2018
Meddelanden
219
Mottagna reaktioner
73
Poäng
217
Jag har lån hos Everyday Plus, men inte fått något mail, eller ändring på min deklaration, så det kanske inte gäller alla deras kunder ? Ska ringa till Everyday och kolla.
 

Chris123

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
11 Oktober 2018
Meddelanden
219
Mottagna reaktioner
73
Poäng
217
har du haft lån på everyday under 2018
jag tror att det är kunder som även hade lån tidigare men avslutat som de skickat ränte uppgifter på under 2018
det är felaktigt eftersom lånet var avslutat eller inte används under 2018
Ja där har vi förklaringen :)
 

Chris123

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
11 Oktober 2018
Meddelanden
219
Mottagna reaktioner
73
Poäng
217
Men som sagt allihop, logga in på era deklarationssidor på Skatteverket.se, och kolla så det inte kommit in några ändringar, deadline för deklarationsinskick i appen och på webben är, 2 april, kl 23:59 :)
 

Chris123

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
11 Oktober 2018
Meddelanden
219
Mottagna reaktioner
73
Poäng
217
Hej Lea, Om du tittar på Grans svar högre upp i tråden, kl 10.00 i dag, så har du svaret, de som fått korrigeringar, rör de som haft lån tidigare i Everyday Plus...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp