Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Slantar - Ingen UC. Upp till 30 000 kr
3. Advisa - Jämför 29 kreditgivare.
4. Santander - Låg ränta (fr 3,95%), ingen förmedlare
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Everyday+ nu upp till 25 000 kr

Diskussion i 'Kreditkort' startad av Myra, 9 mars 2018.

1. Oyster

Oyster V.I.P

Mottagna gillanden:
    72
    Trofépoäng:
    227
    Nej

2. Oyster

Oyster V.I.P

Mottagna gillanden:
    72
    Trofépoäng:
    227
    Du kan välja e-post eller post

3. Myra

Myra V.I.P & LF entusiast

Mottagna gillanden:
    532
    Trofépoäng:
    577
    Man väljer själv när man är inloggad på sitt konto om man vill ha fakturor per mejl eller vanlig post.

Om man väljer per mejl men inte öppnar fakturan i sitt mejl inom ett visst antal dagar så skickar de per post också.

4. jonu0001

jonu0001 Kunnig medlem

Mottagna gillanden:
    23
    Trofépoäng:
    92
    Tack Myra! Jag sökte om höjning ikväll och om allt är väl så får jag in ett tillskott som inte är optimalt men som kommer hjälpa mig enormt, tack för att du informerat om denna möjlighet!

Myra gillar detta.
  5. Myra

Mottagna gillanden:
    532
    Trofépoäng:
    577
    Men man ser u direkt om man kan få en höjning i rullgardinslistan. Om det finns ett belopp där som är högre än den krediten man redan har så är det bara att välja det beloppet. Man är redan godkänt så att säga.

6. jonu0001

jonu0001 Kunnig medlem

Mottagna gillanden:
    23
    Trofépoäng:
    92
    Tack jo jag såg det när jag loggade in, däremot så vågade jag inte ta ut ngt i förskott förrän jag faktiskt såg pengarna på kontot :) Pengarna kom in och det har verkligen hjälpt min tillvaro enormt!

7. Blåvalen

Blåvalen Gäst

Hej!

Ansökte om och nekades en kredit.
    Har en inkomst på ca 380 K per år. Ett lån om 122 K synligt via UC samt ytterligare 35 K i smålån varav 25 syns via Bisnode. 2 st FF vis Bisnode det senaste året.

Vad har Everyday för egentligt kriterium när det gäller beviljande av ansökningar? Kan säga att jag blev lätt förvånad när de nekad mig en kredit där.

Hejhej
    Blåvalen

8. Myra

Mottagna gillanden:
    532
    Trofépoäng:
    577
    Den krediten har hjälpt mig också och nu när jag har högsta krediten sjönk månadsinbetalningarna vilket är toppen, förut skulle man betala lägst 1/5 del av skulden (vilket blev över 5000 kr/månad) men nu har månadsbeloppet halverats så det är lättare att klara av avbetalningarna.

9. Myra

Mottagna gillanden:
    532
    Trofépoäng:
    577
    Hmmmm... låter mysko med tanke på att när jag beviljades så hade jag i princip ingen taxerad inkomst alls och det står att man ska ha minst 120 000 kr i taxerad inkomst (om jag minns rätt). Men det har blivit mycket strängare nu men din inkomst är det inget fel på!!! Ring och fråga

10. päron

päron Gäst

räntan är dock typ väldigt väldigt hög

Dela sidan