Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Everydayplus problem med betald faktura? Hjälp..

Som rubriken lyder..Jag har ett konto hos skitföretaget Everydayplus..betalt ALLTID mina fakturor i tid, även i juli...Betalade 2888 kr den 27/7 sista betalningsdatum var 31/7..och de har fortfarande inte fått min betalning. Summan drogs från mitt konto den 28/7..Jaha..var har mina pengar tagit vägen då? Jag ringde de i torsdags..nä de har inte fått mina pengar..och inte idag heller. Driver de med mig, eller? Vad fan ska jag göra? Jag har skrivit till dem och bifogat en bild på betalningen som jag tog på min internet bank..
Någon som har råkat ut för liknande?

Som rubriken lyder..Jag har ett konto hos skitföretaget Everydayplus..betalt ALLTID mina fakturor i tid, även i juli...Betalade 2888 kr den 27/7 sista betalningsdatum var 31/7..och de har fortfarande inte fått min betalning. Summan drogs från mitt konto den 28/7..Jaha..var har mina pengar tagit vägen då? Jag ringde de i torsdags..nä de har inte fått mina pengar..och inte idag heller. Driver de med mig, eller? Vad fan ska jag göra? Jag har skrivit till dem och bifogat en bild på betalningen som jag tog på min internet bank..
Någon som har råkat ut för liknande?
Det kan ta lite tid då de går via Svea?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp