Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Expresskredit fungerar det fortfarande?

Sökte ett lån hos Expresskredit idag, har inte haft något lån där sedan förra året, fick till svar att jag redan har ett aktivt lån hos dem vilket jag inte har. Har försökt maila men de svarar inte och att ringa kostar 12kr/minuten så vad gör jag?

annat telnr

Prova 018-710003. Det numret får man kontakta dem på när de vill bli kontaktade efter ansökan... Så det kan funka

Sökte ett lån hos Expresskredit idag, har inte haft något lån där sedan förra året, fick till svar att jag redan har ett aktivt lån hos dem vilket jag inte har. Har försökt maila men de svarar inte och att ringa kostar 12kr/minuten så vad gör jag?

Jag har också varit med om detta. Då gick mitt lån till inkasso. Svea. Dom köpte skulden och sen dess kan jag ej låna på expresskredit. Trots kontakt med både svea och expresskredit. Tydligen gav svea mindre för lånet än dom skulle ha. Därav står det att jag har ett aktivt lån...Även sms-pengar gör såhär..

Jag har också varit med om detta. Då gick mitt lån till inkasso. Svea. Dom köpte skulden och sen dess kan jag ej låna på expresskredit. Trots kontakt med både svea och expresskredit. Tydligen gav svea mindre för lånet än dom skulle ha. Därav står det att jag har ett aktivt lån...Även sms-pengar gör såhär..

Tack då vet jag mitt gick också till inkasso så då förstår jag vad som hänt.

Tydligen har SMSpengar blivit snällare på detta enligt dom själva. Jag hade också ett krav Svea köpte upp och det blev färdigbetald denna månad, tog kontakt med SMSkredit och dom bad mig att ta kontakt med Svea så att Svea kunde maila dom att allt var betalt. Så skulle jag få låna igen men det återstår och se...

Tydligen har SMSpengar blivit snällare på detta enligt dom själva. Jag hade också ett krav Svea köpte upp och det blev färdigbetald denna månad, tog kontakt med SMSkredit och dom bad mig att ta kontakt med Svea så att Svea kunde maila dom att allt var betalt. Så skulle jag få låna igen men det återstår och se...

Så precis gjorde jag, men det blev ändå så att både smspengar och expresskredit säger att jag redan har ett lån.... Detta var nåt år sen visserligen. Så efter ett flertal kontakter med både svea och bolagen gav jag upp

Har skickat 4 mail till dem de bryr sig inte ens om att svara, jättedålig stil de kanske inte vill ha några kunder längre.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp