- Meddelanden
- 483
- Mottagna reaktioner
- 222
- Poäng
- 407
Jag vill slå ett slag för att ett extrajobb kan vara räddningen och vägen ut!
Det har hjälpt mig att komma på fötter och slippa kronofogden. Det finns massor av lediga jobb på kvällar och helger.
Självklart förstår jag att det kan vara svårt att ha tiden om man lever i en familj med barn och ingen annan känner till ens problem eller om man t.ex. är ensamstående med barn på heltid. Det kan ändå finnas kvällsdagis eller s.k nattis eller släkt och vänner som kan barnvakta och hjälpa till.
Själv har jag barn varannan vecka och då är det lätt att hitta tiden.
Här kommer en lista på jobb som är ganska lätta att få och är kvälls eller helgjobb. Tänk på att under helger är det bra betalt.
Personlig assistent
Butiksjobb
Hem för ensamkommande flyktingbarn
Hemtjänsten
Gruppbostad för funktionshindrade
Lagerholm, plock och pack samt truck.
Om någon vill ha hjälp med CV eller pb så skicka PM till mig så hjälper jag gärna till.
Och NEJ, jag tar INTE betalt!
Det har hjälpt mig att komma på fötter och slippa kronofogden. Det finns massor av lediga jobb på kvällar och helger.
Självklart förstår jag att det kan vara svårt att ha tiden om man lever i en familj med barn och ingen annan känner till ens problem eller om man t.ex. är ensamstående med barn på heltid. Det kan ändå finnas kvällsdagis eller s.k nattis eller släkt och vänner som kan barnvakta och hjälpa till.
Själv har jag barn varannan vecka och då är det lätt att hitta tiden.
Här kommer en lista på jobb som är ganska lätta att få och är kvälls eller helgjobb. Tänk på att under helger är det bra betalt.
Personlig assistent
Butiksjobb
Hem för ensamkommande flyktingbarn
Hemtjänsten
Gruppbostad för funktionshindrade
Lagerholm, plock och pack samt truck.
Om någon vill ha hjälp med CV eller pb så skicka PM till mig så hjälper jag gärna till.
Och NEJ, jag tar INTE betalt!