Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Extrakredit, skicka mig till kfm

Verkar bara så oseriöst med Extrakredit, jag betalade in 500 kr som avtalat, fick några dagar senare ett mail om att de mottagit min betalning och undrar vad jag hade för avsikt med den inbetalningen? Vi kom ju överens om att jag skulle betala in 500 kr omgående, vilket jag gjorde, sen undrar de ändå vad det är för inbetalning? Inga svar, bara mail att hela skulden är skickad till KFM. Jag vet ej hur man tar en skärmdump, man kan bara se när jag loggar in på Swedbank att jag har betalat in 500 kr till dem, har inte sparat mailen...jag vet, det var nog klantigt! Varför tror du att de skulle vara på semester? Jag har ringt hur många ggr som helst idag, inget svar! Blir gaaalen!

Susan. ANDAS. Inget är skickat till KFM. Dessa mail går med automatik.

Tack till er ovan, men jag får nästan panikångest av oro...varför skickas det ut mail per automatik när det inte stämmer? Jag har ju betalat enligt överenskommelse, vad är det frågan om. Tack för att ni lugnar ner mig...men jag vill få tag på Extrakredit idag, det verkar omöjligt!

Ok, hjultomten, så det är bara att ignorera och fortsätta betala av på lånet som vanligt? Jag har dock inte fått min nya avbetalningsplan som det var bestämt, är så jäkla irriterad på dem nu!

Den kommer inom kort. Du kommer få ett mail om att lånet avslutas och sedan ett om att ett nytt läggs upp.

Hjultomten, nu har du verkligen lugnat ner mig! Jag litar på att det är så, och att jag får en ny avbetalningsplan med ett mindre belopp som jag kommit överens med dem om! Kram till dig för att jag kan pusta ut lite nu!

Ja ringde också och fick en avbetalningsplan och skulle betala in en summa nu i december månad. Ja betalade in den men ändå fick ja mejl om att mitt lån gått till inkasso. Mejlade dom men fick inget svar. Trodde allt var ok för ja gjort en överenskommelsen. Men sen kom det ett skriftligt inkassokrav och hot om krf., hur kan de göra så??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp