• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Få hjälp med lån av bekant

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 122
Mottagna reaktioner
13 310
Poäng
8 917
Tack! Jag har gjort de alla andra drömmer om här, löst min ekonomi, nu blir de att boka en Thailandsresa om 3 veckor, skål min vän!!
Hälsa jantelagen från mig!

Vete fasiken om hur många här som hade sett det som att "lösa sin ekonomi" om ens chef är tvungen att ta ett lån på 300.000 för att man ens ska bli fri ifrån Kronfogden dock.
 

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 901
Mottagna reaktioner
1 043
Poäng
867
Tack! Jag har gjort de alla andra drömmer om här, löst min ekonomi, nu blir de att boka en Thailandsresa om 3 veckor, skål min vän!!
Hälsa jantelagen från mig!
Vadå? Drömmer vi om att lura gifta kvinnor att ta lån åt oss som vi egentligen ska reda ut själva? Fattar inte.
 

Eriknikas

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
14 Februari 2019
Meddelanden
38
Mottagna reaktioner
0
Poäng
6
Vete fasiken om hur många här som hade sett det som att "lösa sin ekonomi" om ens chef är tvungen att ta ett lån på 300.000 för att man ens ska bli fri ifrån Kronfogden dock.
Får nu behålla 21.000/ månaden efter att ha betalat lån mot att få behålla 5.000/ månaden, för mig gör det stor skillnad iaf
 

Eriknikas

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
14 Februari 2019
Meddelanden
38
Mottagna reaktioner
0
Poäng
6
Vadå? Drömmer vi om att lura gifta kvinnor att ta lån åt oss som vi egentligen ska reda ut själva? Fattar inte.
Har inte lurat någon, många här som får hjälp att lösa lån. Nu löste de sig bra för mig och då slår tyvärr avundsjukan in hos alla.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 122
Mottagna reaktioner
13 310
Poäng
8 917
Jag är glad att det löste sig för dig! Hoppas nu att du får ordning på din ekonomi och ha det gott i Thailand.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 122
Mottagna reaktioner
13 310
Poäng
8 917
Även om jag inte tror dina ord så tackar jag så mycket!

Jag har ingen som helst anledning att vara ironisk. Jag skriver vad jag menar, precis som jag var uppriktig med att jag inte tror många avundas dig så är jag lika uppriktig när jag säger att jag är glad att din ekonomi löste sig.
Jag och 95% av alla andra här vet hur det är att kämpa med sin ekonomi.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp