Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Förhala deklaration - hjälp

Hej!

Skulle behöva hjälp av någon skatteexpert för att förhala min deklaration / göra ändringar för att den ska bli klar så sent som möjligt

Av personliga skäl vill jag ha kvar min gamla deklaration så långt det går under detta året i min kreditupplysning.

Har sålt en lägenhet förra året b.la och vill ha bästa möjliga strategi för att min nya deklaration ska fastställas så sent som möjligt

Det jag tänkt göra är att 1.) lägga in tillägg för försäljning av lägenhet så sent som möjligt och även ändra underskott till och från

Vad hade ni rekommenderat? Vill att det uppdateras sent, gärna december

Det är ganska enkelt. Vänta in till sista datum för att lämna in den.

2:a maj är sista dagen att lämna in din deklaration. Gör det då, men du gör en massa ändringar i den.

Då kommer Skatteverket komma med frågor eller dylikt.

Hej!

Skulle behöva hjälp av någon skatteexpert för att förhala min deklaration / göra ändringar för att den ska bli klar så sent som möjligt

Av personliga skäl vill jag ha kvar min gamla deklaration så långt det går under detta året i min kreditupplysning.

Har sålt en lägenhet förra året b.la och vill ha bästa möjliga strategi för att min nya deklaration ska fastställas så sent som möjligt

Det jag tänkt göra är att 1.) lägga in tillägg för försäljning av lägenhet så sent som möjligt och även ändra underskott till och från

Hej!

Spelar ingen roll om du skickar in nu eller i maj. Har du kvarskatt kommer det tidigast i augusti

Spelar ingen roll om du skickar in nu eller i maj. Har du kvarskatt kommer det tidigast i augusti
Tolkar det som att han vill ha kvar föregående års taxering i sin kreditupplysning så länge som möjligt, inte någon särskild fråga om kvarskatt.

Tolkar det som att han vill ha kvar föregående års taxering i sin kreditupplysning så länge som möjligt, inte någon särskild fråga om kvarskatt.

Japp. Men jag tänkte att han hade ju sålt en lägenhet, de flesta gör det med vinst sedan ett tag och det renderar inte sällan i restskatt, och då blir det tidigast augusti

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp