Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Förskottslön Inkasso

Så hade jag gjort , man måste bryta lånandet någon gång ! Annars håller man på tills man är pensionär :)
Ja men precis, har spärrat mitt personnummer för all framtid på de flesta sms-lån bolag också. Vill inte veta tanken av dem när man äntligen brutit sig loss från skiten. Hoppas att de kör med sitt egna inkasso nu så kan ja släppa skiten.

Ja men precis, har spärrat mitt personnummer för all framtid på de flesta sms-lån bolag också. Vill inte veta tanken av dem när man äntligen brutit sig loss från skiten. Hoppas att de kör med sitt egna inkasso nu så kan ja släppa skiten.
Hej, släppte du ditt lån? Och hur gick det isåfall?

Hej, släppte du ditt lån? Och hur gick det isåfall?
Tjena, nu var det ett tag sen jag skrev de där inlägget. Men jag släppte det vidare till inkasso. Jag tog bort autogirot, fick påminnelse på mail samt brev hem efter några veckor. Sedan dök inkassobrev upp i kivra i mitten av Januari 2021. Fick avbetalningsplan av inkasso på 1333kr/mån i 6 månader och då hade jag lånat 6000kr av dom.
Slutbetalade det tidigare dock, men de var tillmötesgående och svarade snabbt på mail. :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp