• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Förslagslåda

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 907
Poäng
1 247
Om det är 2 trådar om samma sak. Inte en persons erfarenhet Ellee historia, men kanske flera trådar om samma bank samma frågor t.e.x. Kanske admin kan slå ihop trådarna? Som på Flashback om det är 2 likadana osv så flyttar moderator den ena till den andra.

tänkte blir lite enklare hitta saker osv då? Istället för massor flera likadana!?
men ibland är tråder sååååååå långa att det inte går att hitta informationen iaf. Inte lätt att läsa 150 sidor eller fler på vissa trådar.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
men ibland är tråder sååååååå långa att det inte går att hitta informationen iaf. Inte lätt att läsa 150 sidor eller fler på vissa trådar.
Där har du sant förresten men man kanske kan dela upp såna med på nått smidigt sett? Men syfta ej på såna sett vissa som är exakt likadana som samma person t.e.x skrivit. Säger inga namn. Men förstår du hur jag tänker?
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Liksom inte alla trådar men i den mån det går? Kanske skulle göra lite enklare för alla :)
men ibland är tråder sååååååå långa att det inte går att hitta informationen iaf. Inte lätt att läsa 150 sidor eller fler på vissa trådar.
 

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 117
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 590
Mottagna reaktioner
1 737
Poäng
1 117
Om det är 2 trådar om samma sak. Inte en persons erfarenhet Ellee historia, men kanske flera trådar om samma bank samma frågor t.e.x. Kanske admin kan slå ihop trådarna? Som på Flashback om det är 2 likadana osv så flyttar moderator den ena till den andra.

tänkte blir lite enklare hitta saker osv då? Istället för massor flera likadana!?
Ungefär samma svar som ovan men skrev om det här tex: https://www.lånforum.se/threads/förslagslåda.5186/page-11#post-270277
 

Kronofogden

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
8 September 2014
Meddelanden
2 277
Mottagna reaktioner
1 779
Poäng
1 247
Tycker det finns väldigt många trådar om löneutmätning bland nya inlägg trots att det finns en samlingstråd för det.
 

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 117
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 590
Mottagna reaktioner
1 737
Poäng
1 117
Tycker det finns väldigt många trådar om löneutmätning bland nya inlägg trots att det finns en samlingstråd för det.
Se inlägget ovanför, samma förslag och svar.

Vad som dock skulle behövas är en guide med de 5 vanligaste frågorna och svar kring tex löneutmätning. Det skulle dra ner antalet trådar tror jag. Dock inte mitt ämne det där...
 

Klar_fd_Släpptallt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 367
Blev medlem
6 Mars 2016
Meddelanden
1 656
Mottagna reaktioner
2 113
Poäng
1 367
Det kanske bara är jag men tråden *Hjälpa varandra..köp och sälj Telia Finance” tycker jag drar iväg. Till att börja med ville jag inte ha några synpunkter men jag tror inte man hjälper varandra genom att be någon ”klicka hem något, vad som helst” och ytterligare skuldsätta sig. Jag tycker att forumet skickar fel signaler genom att ha en sådan tråd och uppmuntra till detta. @Lånforum.se
 

Mjau 74

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
Blev medlem
4 December 2013
Meddelanden
2 642
Mottagna reaktioner
1 676
Poäng
1 177
Det kanske bara är jag men tråden *Hjälpa varandra..köp och sälj Telia Finance” tycker jag drar iväg. Till att börja med ville jag inte ha några synpunkter men jag tror inte man hjälper varandra genom att be någon ”klicka hem något, vad som helst” och ytterligare skuldsätta sig. Jag tycker att forumet skickar fel signaler genom att ha en sådan tråd och uppmuntra till detta. @Lånforum.se
Kände precis detsamma! Blir ingen brytpunkt för vissa där utan bara mer skuldsättning :'(
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Det kanske bara är jag men tråden *Hjälpa varandra..köp och sälj Telia Finance” tycker jag drar iväg. Till att börja med ville jag inte ha några synpunkter men jag tror inte man hjälper varandra genom att be någon ”klicka hem något, vad som helst” och ytterligare skuldsätta sig. Jag tycker att forumet skickar fel signaler genom att ha en sådan tråd och uppmuntra till detta. @Lånforum.se
Håller faktiskt med dig.
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 569
Mottagna reaktioner
2 458
Poäng
1 527
Det kanske bara är jag men tråden *Hjälpa varandra..köp och sälj Telia Finance” tycker jag drar iväg. Till att börja med ville jag inte ha några synpunkter men jag tror inte man hjälper varandra genom att be någon ”klicka hem något, vad som helst” och ytterligare skuldsätta sig. Jag tycker att forumet skickar fel signaler genom att ha en sådan tråd och uppmuntra till detta. @Lånforum.se
Håller med! Speciellt när tråden spårat lite och folk handlar här och var för att kunna sälja, blev lixom inte Telia finance längre heller som ändå är räntefritt. Utan nu är det Netonnet, allt med klarna, mediamarkt, ja you name it..
Ännu mer också när man ser någon lägger upp inlägg och säljer en 10 olika saker :eek:
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp