- Meddelanden
- 60
- Mottagna reaktioner
- 38
- Poäng
- 137
Hej,
Släppte mitt fairlo i augusti.
Har inte hänt något ännu. De skickar sms från och till där jag får erbjudande om att betala in 1300:- så stryker dom all ränta som har tillkommit under denna period.
Har inte hänt något ännu. De skickar sms från och till där jag får erbjudande om att betala in 1300:- så stryker dom all ränta som har tillkommit under denna period.
- Meddelanden
- 1 746
- Mottagna reaktioner
- 503
- Poäng
- 627
Har du fått uppsägning av lånet ännu?Hej,
- Meddelanden
- 269
- Mottagna reaktioner
- 40
- Poäng
- 167
När slutade du att betala på lånet?Har fått brevet om uppsägning med sista betaldatum tyvärr har jag inte möjlighet att betala den summan. Tänker försöka få till en betalningsplan, hoppas det funkar.
- Meddelanden
- 35
- Mottagna reaktioner
- 7
- Poäng
- 31
29/7 gjorde jag min sista betalning, har imorgon på mig att betala in nästan 4000 kr inte roligt. Dom tar Bisnode men kundtjänst skrev till mig att det rapporterar till UC, usch hade inte räknat med det.
- Meddelanden
- 640
- Mottagna reaktioner
- 251
- Poäng
- 447
Tack och lova är man blockad på livstid från fairlo om man får det uppsagt
- Meddelanden
- 1 746
- Mottagna reaktioner
- 503
- Poäng
- 627
Hur lång tid hade du på dig att betala uppsägningsbrevet?29/7 gjorde jag min sista betalning, har imorgon på mig att betala in nästan 4000 kr inte roligt. Dom tar Bisnode men kundtjänst skrev till mig att det rapporterar till UC, usch hade inte räknat med det.
- Meddelanden
- 35
- Mottagna reaktioner
- 7
- Poäng
- 31
30 dagar, så visst jag har haft tid men har inte haft möjligheten. Hoppades att jag via inkasso kunde få en rimlig plan men är väldigt orolig för att de rapporterar misskött kredit till UC. Om någon varit med om liknande och vet hur dom gör och hur snabbt är jag väldigt tacksam.
- Meddelanden
- 60
- Mottagna reaktioner
- 38
- Poäng
- 137
Nej inte ännu. Har släppt allt och väntar på att allt ska komma till kfm. Har löneutmätning.Har du fått uppsägning av lånet ännu?
- Meddelanden
- 552
- Mottagna reaktioner
- 505
- Poäng
- 567
Går det 6 månader innan fairlo skickar till kfm ??? Trodde dom var snabba .. släpper allt nu i dec och jag har lån hos dom ..29/7 gjorde jag min sista betalning, har imorgon på mig att betala in nästan 4000 kr inte roligt. Dom tar Bisnode men kundtjänst skrev till mig att det rapporterar till UC, usch hade inte räknat med det.
- Meddelanden
- 1 746
- Mottagna reaktioner
- 503
- Poäng
- 627
Det är väl 4 månaderGår det 6 månader innan fairlo skickar till kfm ??? Trodde dom var snabba .. släpper allt nu i dec och jag har lån hos dom ..
- Meddelanden
- 1 746
- Mottagna reaktioner
- 503
- Poäng
- 627
Hej, hur har det gått för dig?30 dagar, så visst jag har haft tid men har inte haft möjligheten. Hoppades att jag via inkasso kunde få en rimlig plan men är väldigt orolig för att de rapporterar misskött kredit till UC. Om någon varit med om liknande och vet hur dom gör och hur snabbt är jag väldigt tacksam.
- Meddelanden
- 1 746
- Mottagna reaktioner
- 503
- Poäng
- 627
Hej,Nej inte ännu. Har släppt allt och väntar på att allt ska komma till kfm. Har löneutmätning.
Hur många månader ligger du efter nu eller har du betalt ikapp? Har du fått någon uppsägning ännu?
- Meddelanden
- 1 746
- Mottagna reaktioner
- 503
- Poäng
- 627
Hej, har du fått något klarhet i hur de gör?Någon som vet hur Fairlo hanterar inkasso, har dom eget eller skickar dom vidare? Kan man få avbetalningsplan?
- Meddelanden
- 68
- Mottagna reaktioner
- 13
- Poäng
- 51
Undrar ocksåHej, har du fått något klarhet i hur de gör?
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.